Guest Sparky Startet 4.April.2004 Link til dette innlegget Startet 4.April.2004 Etter å ha blitt volsomt inspirert av en annen innsender slipte jeg rorpinne og sittebenker. Så var det lakkingen da. Forrige innsender viste sine lakkerte deler på spisebordet. Da kan vel jeg også gjøre det samme. Først så ramlet beisen ned og lakkerte halve gulvet rødt. Deretter (grunnet tørre fingertupper fra sandpapirslipingen) mistet jeg rødspritflaska opp i det samme. Heldigvis (for meg) tålte parketten rødspritvasking, men spisestoler og deler av tapet ble rødprikkete. Madammen var litt usikker på om hun skulle knipse begivenheten. Til sist må sies at jeg klarte å få det som SKULLE lakkeres lakert. Nu sitter jeg med 180 i puls og roer ned med baatplassen og er imorgen forvist til båtpuss. påskehilsen fra jan Sitér dette innlegget Link to post
Skin Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 Din fru skulle så avgjort knipsa opptrinnet, så kunne du lagt det ut her til allmenn fornøyelse. Godt å høre folk med selvironi!! Sitér dette innlegget Link to post
jan Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 artig historie(ser det for meg)..ps.husk kamera neste gang hilsen jan her og Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 ......Heldigvis (for meg) tålte parketten rødspritvasking, men spisestoler og deler av tapet ble rødprikkete. Madammen var litt usikker på om hun skulle knipse begivenheten..... Og det kom ikke et adri så lite "Hva var det jeg sa!" fra henne? Morsom lesning, jeg ser det hele for meg....... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.