Snekker'n Startet 21.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2008 Putene bak i båten er festet med blanke trykknapper. Har 2 problemstillinger rundt disse. 1) Trykknappene irrer. Hva kan jeg behandle disse med som ikke setter flekker på putene? 2) Trykknappene er trege. Må bruke mye makt for å få dratt de fra hverandre. Behandling som ikke setter flekker? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
hawthorne Svart 21.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2008 Jeg bruker CRC silikonspray på min Yamarin 64 dc, som har trykknapper på hele kalesjen. -Jørn Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 22.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2008 Har brukt det samme på pute knappene på jeepen. Foreløpig har det bare vært på en måneds tid, så langtids effekten kan jeg ikke si noe om. Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 24.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Takker! Da prøver jeg også dette. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
ArvidKa Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Kløver vaselin funker bra Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Det er mye som hjelper mot "trege" knapper, men hva hindrer irringen? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
chagall Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Hvor lenge det hindrer irringen er ikke godt å si , men CRC 5-56 som jeg sprayet på i fjor sommer virker ennå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.