Jump to content

pungtert!

puteunderarmen

Recommended Posts

Har Du sett på QXL? Jeg kjøpte nylig 4 stk. så godt som nye Michelin piggdekk på felg til kjerringa sin Opel Omega der nylig. Ga 300 kr.- for de 4 dekka 75 kr. pr. stk. mao.  :flag:

Men husk at frakta kommer i tilegg. Jeg betalte ca. 800 kr,- i frakt i fra Trondheim til Haugesund. Dette med Cargo Partner. Dette var jeg heldigvis fullstendig klar over på forhånd, men vurderte det slik at dette ble et godt kjøp allikevel. Spesielt siden de var på felg. Hadde de ikke det vært, så hadde jo kostnaden med å få lagt de om og kommet i tilegg.

Ellers er der kanskje mulighet for å lappe de Du har, eller få montert en slange inni de?

Mvh Jonny

Skjønner egentlig ikke hvordan det dekket ble pungtert, de var jo hele da båten ble satt på loven, og stått i en mnd før det var flatt! :flag:

Er du helt sikker på at det er punktert, da? Kanskje bare en utett ventil? Hva skjer hvis du prøver å pumpe opp dekket der det står? Og hvis en ev. punktering er liten, så kanskje du kan bruke slik nymotens greier, lappesaker på boks, guffe som du pumper inn via ventilen? (Visstnok standard "lappesaker" i nye Audi, i stedet for stepphjul...)

... hvis en ev. punktering er liten, så kanskje du kan bruke slik nymotens greier, lappesaker på boks, guffe som du pumper inn via ventilen?

Eller gå til dekkverkstaden å få det plugga.  Der eg kjøper dekk, fleiper dei med kor dyre slike pluggar er medan dei arbeider, og når eg skal betala ønsker dei meg berre god tur vidare :confused:.  Eg vil tru dei får det att når eg til vinteren skal ha fire nye vinterdekk til bilen.  Dei fleste tar nok betalt for å plugga dekket, men dyrt er det ikkje.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...