puteunderarmen Startet 4.April.2004 Link til dette innlegget Startet 4.April.2004 båthengeren min er pungtert, og jeg trenger to nye hjul. Noen som har noe liggende de vil bli kvitt? det er trettentoms gammel opelfelg tror det er 4-100 boltsirkel. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 stikk på høggern da vel, eller sjekk www.finn.no. Der er det masserart tilsalgs innenfor dekk og felger. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Jonny Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 Har Du sett på QXL? Jeg kjøpte nylig 4 stk. så godt som nye Michelin piggdekk på felg til kjerringa sin Opel Omega der nylig. Ga 300 kr.- for de 4 dekka 75 kr. pr. stk. mao. Men husk at frakta kommer i tilegg. Jeg betalte ca. 800 kr,- i frakt i fra Trondheim til Haugesund. Dette med Cargo Partner. Dette var jeg heldigvis fullstendig klar over på forhånd, men vurderte det slik at dette ble et godt kjøp allikevel. Spesielt siden de var på felg. Hadde de ikke det vært, så hadde jo kostnaden med å få lagt de om og kommet i tilegg. Ellers er der kanskje mulighet for å lappe de Du har, eller få montert en slange inni de? Mvh Jonny Sitér dette innlegget Link to post
Jamo Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 Har plenty opel felger og dekk liggene på låven. Gratis viss du kan hente, men orker ikke sende Sitér dette innlegget Link to post
puteunderarmen Svart 4.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 ser du bor på Sandnes, blir litt langt for å hente "skrot", men takk for tilbudet Skjønner egentlig ikke hvordan det dekket ble pungtert, de var jo hele da båten ble satt på loven, og stått i en mnd før det var flatt! Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 Skjønner egentlig ikke hvordan det dekket ble pungtert, de var jo hele da båten ble satt på loven, og stått i en mnd før det var flatt! Er du helt sikker på at det er punktert, da? Kanskje bare en utett ventil? Hva skjer hvis du prøver å pumpe opp dekket der det står? Og hvis en ev. punktering er liten, så kanskje du kan bruke slik nymotens greier, lappesaker på boks, guffe som du pumper inn via ventilen? (Visstnok standard "lappesaker" i nye Audi, i stedet for stepphjul...) Sitér dette innlegget Link to post
Cato Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 Hvis luften lekker ut tilsynelatende uten grunn kan det være felgen som har rustet, og dermed oppstår lekkasje mellom dekk og felg. Ikke helt usannsynlig på en henger hvor hjulene stadig er i vannet Cato Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 Nå er det vel ikke alle som kjører tilhengerne sine uti Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 ... hvis en ev. punktering er liten, så kanskje du kan bruke slik nymotens greier, lappesaker på boks, guffe som du pumper inn via ventilen?Eller gå til dekkverkstaden å få det plugga. Der eg kjøper dekk, fleiper dei med kor dyre slike pluggar er medan dei arbeider, og når eg skal betala ønsker dei meg berre god tur vidare . Eg vil tru dei får det att når eg til vinteren skal ha fire nye vinterdekk til bilen. Dei fleste tar nok betalt for å plugga dekket, men dyrt er det ikkje. Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 5.April.2004 Link til dette innlegget Svart 5.April.2004 Lapping av slangeløse dekk koster ca 150,- hos en bensinstasjon med "verkstedkapasitet". Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Poseidon Svart 5.April.2004 Link til dette innlegget Svart 5.April.2004 Og hvis en ev. punktering er liten, så kanskje du kan bruke slik nymotens greier, lappesaker på boks, guffe som du pumper inn via ventilen? "... nymotens ..."? De fantes den gangen jeg arbeidet som ekstravakt på bensinstasjon for Norsk Brændselolje, og det er ca 40 år siden..... mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Batdilla Svart 5.April.2004 Link til dette innlegget Svart 5.April.2004 "... nymotens ..."? De fantes den gangen jeg arbeidet som ekstravakt på bensinstasjon for Norsk Brændselolje, og det er ca 40 år siden.....Alt er relativt, er det ikke? Tiden går jo så fort, og for enkelte kan til og med 40 år oppleves som "i går". Kjenner problemet... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.