Krestian Startet 21.Juli.2008 Del på Facebook Startet 21.Juli.2008 (redigert) Ok, mitt forrige og første innlegg ble stengt så da gjør jeg det enkelt; Fant denne Bakke 26'en på finn. Hva vil estimert totalpris på et sånt prosjekt være? Annen info om båttypen mottas også med stor takk. Redigert 21.Juli.2008 av Krestian (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 22.Juli.2008 Del på Facebook Svart 22.Juli.2008 (redigert) Med kjøp av brukt motor / drev / rigg, og du gjør alt arbeid selv bør du komme langt med 100 K - 150 K. Spørsmålet vil da bli, er det verdt prisen mot å kjøpe en ferdig bruktbåt. Du kan da bruke alle arbeidstimene som du kommer til å legge i prosjektet til noe annet. Vet ikke helt. Er noe usikker på det. Redigert 22.Juli.2008 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 22.Juli.2008 Del på Facebook Svart 22.Juli.2008 Med kjøp av brukt motor / drev / rigg, og du gjør alt arbeid selv bør du komme langt med 100 K - 150 K. Og da har du i realiteten ennå en bruktbåt... Men om du gjør det for at du liker prosjekt så.... Noe billig båt blir det nok ikke. Sitér dette innlegget Link to post
ulysses Svart 22.Juli.2008 Del på Facebook Svart 22.Juli.2008 Hvis hovedmotivasjonen din er å gjøre dette for å spare penger, ville jeg droppet det. Som det skrives lenger oppe vil det bli dyrere enn du tror, og hvis du kjøper mesteparten av utstyret brukt, har du i realiteten en bruktbåt når du er ferdig, dog "nyere" enn om du kjøper en båt fra 80-tallet. Hvis du derimot gjør dette fordi det er en båttype du liker svært godt, har tenkt å beholde i lang tid og ønsker å bygge dine egne løsninger i, er saken en annen, og ikke minst om du anser båtbygging for rekreasjon.... Jeg ville også sjekket hvem som har støpt skroget og hvordan kvaliteten på arbeidet er, før jeg hadde begynt å putte mye tid og penger i et slikt prosjekt. Opus her på forumet har en Bakke og kan sikkert svare på spørsmål om båttypen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.