Flippern Startet 22.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2008 Sitter og lurer på og bestille meg en northstar m84 m/ekkolodd fra consumers marine i usalink her, men jeg ser ett par forskjeller når jeg sammenligner den med tilsvarende fra maritim.nolink her. er det to forskjellige modeller eller er det den samme. noen som vet det? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 22.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2008 Har ikke peiling. Kjøpte Garmin fra USA, den var det norsk meny på. Sitér dette innlegget Link to post
primusmotor Svart 22.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2008 Du lille allpakka for en prisforskjell.....8700.- i usa og 20000 i norge, er det mulig......regner med at med moms + frakt så havner man på ca 10 lapper..... sykt!! Sitér dette innlegget D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
Ruby Svart 22.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2008 Jeg kjøpte min M84 fra www.wmjmarine.com sist høst. Jeg kontaktet Northstar, som opplyste at det ikke var noen forskjell på om enheten er kjøpt i USA eller i Norge. Jeg betalte ca. 13.000 inkludert innvendig svinger til ekkoloddet, frakt og norsk moms. Jeg valgte UPS Worldwide Express, og hadde varene levert på døren mindre enn 3 døgn etter bestilling... Jeg har senere handlet mer utstyr fra WMJ, og er veldig fornøyd med servicen der. Sitér dette innlegget Link to post
Balder ll Svart 22.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2008 (redigert) Hei Kjøpte min M84 fra "Boatersland.com" for et år siden, samme modell og halv pris i forhold til Norge. Men prisen i Norge har fallt. På Seatronic koster nå M84 16490,- og M121 20950,-. Veldig godt fornøyd med M84, syntes M121 ble litt stor på "dæsjen". Mvh Morten Redigert 22.Juli.2008 av LINA II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Flippern Svart 22.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2008 Hørtes veldig bra ut . da blir det til att e bestiller den.. stusset bare litt over att det var nevnt flere tilkoplingsmuligheter på den norske siden, og att det var oppgitt bedre oppløsning der. men det kan jo bare være en feil.. Vil jo tro att en m84 er lik uansett... ihvertfall mykje og spare på og bestille derfra... skal no gå inn og sjekke wmj marine også:) Sitér dette innlegget Link to post
Balder ll Svart 22.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2008 Hei Ser ut som Boatersland er billigst nå også, 1399,99 dollares ! Mvh Sitér dette innlegget Link to post
freddyper Svart 22.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2008 Jeg kjøpte min Nortstar M84 fra Boatersland.com i fjor, plotteren kom da på ca 11500,- med frakt og moms. Plotteren fra USA har norske menyer og masse tilkoblingsmuligheter. Sitér dette innlegget Link to post
Flippern Svart 23.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Har kikka litt rundt no, og ser ut som boatersland kommer best ut ja.. Fant den til 1375 $ inne på consumermarine men der sto det att dei ikkje tok kort ved salg til utlandet, bare bank transfer. syns det e enklest med kort så da blir det Boatersland Takk for tipsa... Og til dere som har Northstar m84. Syntes dere den funker fint? Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Sjekk priser på ebay.com Der kan du gjøre en god handel. Jeg kjøpte en flette ny Northstar M121 (Storebroren til M84) Jeg betalte under 10.000 NOK for hele greia, inkl. frakt og MOMS. Til de som har problemer med å handle i USA med at de ikke tar utenlandske kredittkort osv. En kombinasjon av PayPal og Jetcariier er sterkt å anbefale. PayPal bruker du til sikker betaling - de fleste WEB shops i USA og på ebay.com bruker PayPal. Du oppgir ditt Vise/Mastercard nummer hos PayPal. Kjøper noe som du betaler med PayPal, gir du dem rett til å trekke tilsvarende beløp fra din kort-konto. De beregner seg en liten fortjeneste på hver transaksjon, men ikke noe store greier. Link til PayPal Jetcarrier gir deg en adresse i USA og de videresender og tollklarerer varene. Du får pakken tilsendt via disse og en regning for moms/frakt i posten. Firmaet er norsk og bfinner seg i Halden. Link til Jetcarrier Geir PS. Ellers er det ingen forskjeller på USA og andre versjoner. Om det skulle være behov kan du sjekke om du har siste programvare versjon og om nødvendig få denne på en SD brikke ved å kontakte Pronav. Sitér dette innlegget Geir Link to post
Foroy Svart 3.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2024 Jeg har kjøpt brukt en M84 plotter m/2 skjermer og svinger for ekkolodd. Der var ingen stativ til skjermene, får man tak i det noen plass? Jeg har hekkagregat på båten, hvor kan jeg plasere svingeren? Er det mulig å få tak i svinger for å sette på innersiden? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.