Jump to content

Kan northstar m84 fra usa skille seg fra den i norge?

Flippern

Recommended Posts

Du lille allpakka for en prisforskjell.....8700.- i usa og 20000 i norge, er det mulig......regner med at med moms + frakt så havner man på ca 10 lapper.....

sykt!!

D5L           Rana 13     Master 680     Skilsø 750cc     Dacapo 9000 flyer     SUN 33     Nordic oceancraft 28     Skorgenes 335   Skorgenes 375

Jeg kjøpte min M84 fra www.wmjmarine.com sist høst. Jeg kontaktet Northstar, som opplyste at det ikke var noen forskjell på om enheten er kjøpt i USA eller i Norge.

Jeg betalte ca. 13.000 inkludert innvendig svinger til ekkoloddet, frakt og norsk moms. Jeg valgte UPS Worldwide Express, og hadde varene levert på døren mindre enn 3 døgn etter bestilling...

Jeg har senere handlet mer utstyr fra WMJ, og er veldig fornøyd med servicen der.

Hørtes veldig bra ut :yesnod: . da blir det til att e bestiller den..

stusset bare litt over att det var nevnt flere tilkoplingsmuligheter på den norske siden, og att det var oppgitt bedre oppløsning der. men det kan jo bare være en feil.. Vil jo tro att en m84 er lik uansett...

ihvertfall mykje og spare på og bestille derfra... skal no gå inn og sjekke wmj marine også:)

Har kikka litt rundt no, og ser ut som boatersland kommer best ut ja..

Fant den til 1375 $ inne på consumermarine men der sto det att dei ikkje tok kort ved salg til utlandet,

bare bank transfer.

syns det e enklest med kort så da blir det Boatersland :wink:

Takk for tipsa... Og til dere som har Northstar m84. Syntes dere den funker fint?

Sjekk priser på ebay.com Der kan du gjøre en god handel.

Jeg kjøpte en flette ny Northstar M121 (Storebroren til M84) Jeg betalte under 10.000 NOK for hele greia, inkl. frakt og MOMS.

Til de som har problemer med å handle i USA med at de ikke tar utenlandske kredittkort osv.

En kombinasjon av PayPal og Jetcariier er sterkt å anbefale.

PayPal bruker du til sikker betaling - de fleste WEB shops i USA og på ebay.com bruker PayPal.

Du oppgir ditt Vise/Mastercard nummer hos PayPal. Kjøper noe som du betaler med PayPal, gir du dem rett til å trekke

tilsvarende beløp fra din kort-konto. De beregner seg en liten fortjeneste på hver transaksjon, men ikke noe store greier.

Link til PayPal

Jetcarrier gir deg en adresse i USA og de videresender og tollklarerer varene. Du får pakken tilsendt via disse og en regning for moms/frakt i posten.

Firmaet er norsk og bfinner seg i Halden.

Link til Jetcarrier

Geir :seeya:

PS.

Ellers er det ingen forskjeller på USA og andre versjoner. Om det skulle være behov kan du sjekke om du har siste

programvare versjon og om nødvendig få denne på en SD brikke ved å kontakte Pronav.

Geir :seeya:     oviklogo2.jpg

• 15 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...