Viksund Bravo Svart 31.Juli.2008 Del på Facebook Svart 31.Juli.2008 Og du Adaware fikk den tilbake på riktig spor? Ja, jeg skjønner du vil være morsom, men hva har fysiske hanicap med å være tilbakestående?? Kanskje du skulle vært i seng på denne tiden av døgnet..... Bare litt grums fra meg.... Som heller burde vært i båten Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Suggen (i sundet) Svart 31.Juli.2008 Del på Facebook Svart 31.Juli.2008 Nå synes jeg denne tråden blir så lang og dum at jeg håper den avgår i stllhet, såsant ikke leietaker kommer på banen med noe sprengstoff da Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 31.Juli.2008 Del på Facebook Svart 31.Juli.2008 Lenge siden jeg har ledd så mye av innlegg på BP. takk til alle som har bidratt til dritten - spesielt til gjengen som leide baljen uken før... ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Apollo32 Svart 1.August.2008 Del på Facebook Svart 1.August.2008 Bare trist.....!!!!! At slike "håpløse noveller" får spalteplass på et seriøst båtforum. At denne såkalte" utleier " kan komme med sin "tragiske" historie her på baatplassen og "tro" ??? at vedk. skal få sympati for sin , etter mitt syn , tragikomiske "utleiehistorie"...... Er jeg heldig nå. så er dette siste innlegg i denne merkverdige farsen av en tråd i dette forum....skrevet i en sen kveldstund ombord i båten i ytre Oslofjord. Sjelden å oppleve en person som så fullstendig blottlegger sin "sjel "..og sin komplette mangel på empati ( forklaring på dette fremmedord står sikkert i Wikipedia..) Skal vi avslutte tråden her og nå ?? ( et ydmykt ønske fra meg og sikkert andre gamle travere her på baatplassen.no.................... Sitér dette innlegget Link to post
Joachim Svart 1.August.2008 Del på Facebook Svart 1.August.2008 Skal vi avslutte tråden her og nå ?? Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 1.August.2008 Del på Facebook Svart 1.August.2008 Hadde håpet å kunne få et tips om hvem som leier ut kaosbåten, gjerne på IM. Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Eone Svart 1.August.2008 Del på Facebook Svart 1.August.2008 Har vært ute etter samme svar selv, bliss X. Jeg fant en annonse på finn.no for en ukes tid siden som kunne passe hvis man sammenligner skrivemåte og skrivefeilene til kpt. kaos og dem i annonsen. Nå er det imidlertid en mulighet for at det ikke er samme utleier, så jeg vil ikke legge ut noen link. Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 1.August.2008 Del på Facebook Svart 1.August.2008 Så den selv... Olje/Rogaland mm. mye som stemmer også verbalt. Men ingen grunn til å henge ut med link. Artig nok reklameres det med referanser.... Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
bliss X Svart 1.August.2008 Del på Facebook Svart 1.August.2008 Takk for tipset. Er nok antagelig kaosbåten som ligger på finn Sitér dette innlegget Link to post
Flammingokid Svart 18.Mai.2009 Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 Useriøse utleiere... Kjenner ikke Kaptein Kaos og utleieforholdet hans - vanskelig å bedømme. Men hadde en drita dårlig erfaring for noen år siden når vi leide en 47 fots båt i Langesundsdistriktet. Nærmere 30 000 i leie - og en båt som ikke var rengjort før overtakelse. Utover dette var nesten ikke fungerende utstyr; kart og kartplotter, vhf, toaletter, dusjer, og diverse. Seilene var vel noe av det mest slitte og morkne greiene jeg noen gang har sett... Motoren konka ut i løpet av turen (overopphetet som følge av at en isolasjonsmatte datt ned over motoren)... Eier mente at dette måtte vi forvente av en båt som var 4 år gammel og hadde gått i charter i Hellas i like mange år.. hehe.. Vi måtte trekke gjøken for forliksrådet for å få en symbolsk rabatt - siden han hadde krevd inn penger på forhånd. Hadde pengene ikke vært betalt på forhånd, hadde jeg heller holdt igjen pengene og bedt han stevne meg for retten og lagt bevisbyrden over på han. Ser han fortsatt leier ut og anbefaler de som skal leie såpass båt om en visning før leieforholdet.. snakker jo om en god månedslønn og ingen ville vel kjøpt bil til 30 000 uten å se bilen.... Dette gjorde jo vi - med annonse som bakgrunn. Det er med andre ord å anbefale å leie av Normar Adventure eller andre proffer som vet hva de holder på med og har kvalitetssikringssystemer. Sitér dette innlegget Link to post
Reserfjord Svart 18.Mai.2009 Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 To spørsmål: 1.Hvem er "Vstlendingen"? 2.Hvorfor får ikke leitaker anledning til og forsvare seg? Vet at spørsmål 2 har blitt stilt, men må spørre igjen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.