Jump to content

vrien leietaker

kaptein kaos

Recommended Posts

Og du Adaware fikk den tilbake på riktig spor?

Ja, jeg skjønner du vil være morsom, men hva har fysiske hanicap med å være tilbakestående??

Kanskje du skulle vært i seng på denne tiden av døgnet.....

Bare litt grums fra meg.... Som heller burde vært i båten :wink:

Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om....

Bare trist.....!!!!! At slike "håpløse noveller" får spalteplass på et seriøst båtforum. At denne såkalte" utleier " kan komme med sin "tragiske" historie her på baatplassen og "tro" ??? at vedk. skal få sympati for sin , etter mitt syn , tragikomiske "utleiehistorie"......

Er jeg heldig nå. så er dette siste innlegg i denne merkverdige farsen av en tråd i dette forum....skrevet i en sen kveldstund ombord i båten i ytre Oslofjord. Sjelden å oppleve en person som så fullstendig blottlegger sin "sjel "..og sin komplette mangel på empati ( forklaring på dette fremmedord står sikkert i Wikipedia..)

Skal vi avslutte tråden her og nå ?? ( et ydmykt ønske fra meg og sikkert andre gamle travere her på baatplassen.no....................

• 9 måneder senere...

Useriøse utleiere...

Kjenner ikke Kaptein Kaos og utleieforholdet hans - vanskelig å bedømme. Men hadde en drita dårlig erfaring for noen år siden når vi leide en 47 fots båt i Langesundsdistriktet.

Nærmere 30 000 i leie - og en båt som ikke var rengjort før overtakelse. Utover dette var nesten ikke fungerende utstyr; kart og kartplotter, vhf, toaletter, dusjer, og diverse. Seilene var vel noe av det mest slitte og morkne greiene jeg noen gang har sett... Motoren konka ut i løpet av turen (overopphetet som følge av at en isolasjonsmatte datt ned over motoren)...

Eier mente at dette måtte vi forvente av en båt som var 4 år gammel og hadde gått i charter i Hellas i like mange år.. hehe..

Vi måtte trekke gjøken for forliksrådet for å få en symbolsk rabatt - siden han hadde krevd inn penger på forhånd. Hadde pengene ikke vært betalt på forhånd, hadde jeg heller holdt igjen pengene og bedt han stevne meg for retten og lagt bevisbyrden over på han.

Ser han fortsatt leier ut og anbefaler de som skal leie såpass båt om en visning før leieforholdet.. snakker jo om en god månedslønn og ingen ville vel kjøpt bil til 30 000 uten å se bilen.... Dette gjorde jo vi - med annonse som bakgrunn.

Det er med andre ord å anbefale å leie av Normar Adventure eller andre proffer som vet hva de holder på med og har kvalitetssikringssystemer.

:smash:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...