steinartorsvik Startet 23.Juli.2008 Del på Facebook Startet 23.Juli.2008 Hei, Jeg og fruen seiler fra Tromsø til Oslo i sommer. I kalde vintermåneder har jeg lest alt for mange blogger til andre seilere og tenker det er på tide å skrive en egen. Bloggen for turen vår er på www.seilbat.no Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 23.Juli.2008 Del på Facebook Svart 23.Juli.2008 Kjempeflott med slike skildringer, jeg drømmer også om å seile kysten opp og ned før jeg blir for gammel.... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
oddgeir Svart 23.Juli.2008 Del på Facebook Svart 23.Juli.2008 ....... før jeg blir for gammel.... Man blir aldri for gammel. Basta. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
steinartorsvik Svart 24.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Nå er været bra igjen! Endelig. Går inn i Sandnessjøen i natt og videre i morgen. Hvilke pene havner er det en god dagsetappe / mellom 40-60nm sør for Sandnessjøen? Noen som vet om det er mange båtplasser i Brønnøysund? Bør vi være tidlig inne der for å få plass? Eller er det finere havner vi burde gå inn i? Tenker det er mer gøy å se koselige nordlandshavner enn å besøke storbyer jeg kan kjøre med bil innom på et annet tidspunkt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.