sol Startet 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2008 Hei noen som vet om Seasit har forhandlere i Østlandsområdet.Har sett meg ut en stol,men det tar vel lang tid å få den sendt Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Bestill direkte fra Seasit. Gode priser og rask service, du vil ikke angre. Ikke bestill pr mail, det er best å ringe de. Sitér dette innlegget Link to post
Batilla Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Bestill direkte fra Seasit. Gode priser og rask service, du vil ikke angre. Ikke bestill pr mail, det er best å ringe de. De har ferie, tror det var til 11 august. Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Hvis du tilfeldigvis har plukket ut stolen som heter San Remo så selger de denne på maritim som hyllevare i hvit skai. Jeg har selv kjøpt San Remo stolen til min båt men jeg måtte bestille dem siden jeg skulle ha dem i grå niroxx. Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 23.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Var ikke San Remo,men Skipper Har skrudd ut en bøttstol og erstattet foreløpig med en liten billig stol fra maritim den gamle kunne ikke klappes sammen,og da fikk jeg ikke brukt hele pentriet (Scand 26) Nøyer meg med den stolen i sommer Sitér dette innlegget Link to post
pantzatt Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Et lite tips bare... Båtstoler er en av de tingene som lønner seg å kjøpe fra amerikanske nettbutikker. Et spørsmål... Om du skla bytte ut stolene, har du da de gamle til salgs? Sitér dette innlegget Link to post
FreddyB Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Du skal vel tilfeldigvis ikkje kvitte deg med den bøttestolen, vel..? Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
FreddyB Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Hehe.. Eitt minutt for sein. Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
sol Svart 23.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Har bare byttet ut den ene.tror jeg beholder førerstolen. Den stolen kan jeg selge Sitér dette innlegget Link to post
pantzatt Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Jeg trenger to, så jeg kaster ballen over til FreddyB Sitér dette innlegget Link to post
FreddyB Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Har du sjans til å maile eit bilde til freddy@rekroa.no av stolen? Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
sol Svart 24.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Sendt deg en im Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.