heira Startet 4.April.2004 Del på Facebook Startet 4.April.2004 Hei. Kjøpte en Raymarine 435 med Navionics Goldkart ifjor hos Seatronic i Moss. Tok turen ned til Arendal fra Fredrikstad. Den erfaringen som jeg skaffet meg på denne turen med dette utstyret er bare positivt. Har hørt om skrekkhistorier når det gjelder plottere så papirkartet lå fremme under hele turen. Ikke en gang kunne vi se at vi var ute av kurs eller avstand til land noen sted. :sailing:Skulle nesten tro at jeg jobber på Seatronic, det gjør jeg ikke men er kjempeførnøyd med utstyret. Prisen er bra ,kvaliteten er bra. Sitér dette innlegget 30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær Link to post
MS Victoria Svart 4.April.2004 Del på Facebook Svart 4.April.2004 Hadde tidligere en Raymarine 630 med stor fargeskjerm og C.map kart. Fungerte utmerket. Har nå en Raymarine 435 med litt mindre skjerm enn min forrige, men med Navionics Gold kart. Fungerer om mulig ennå bedre en forgjengeren. Båre kart og maskin kan anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Stavanger_Seil_AS Svart 4.April.2004 Del på Facebook Svart 4.April.2004 Har nevnte Navionics kart noen svakheter ift. C-Map? Utifra hva jeg har sett så langt ser det imponerende ut. Lars H.? dette vet du? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.