Superkul Startet 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2008 hva bruker dere til og male bildekk med??? noe som sitter litt og tar av litt for sorte striper Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 23.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 oi denna trudde jeg at det kom maaaaaaaaange svar på altså maling av gummihjulsider - hvitt Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
SveinHa Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Jeg har et par ganger malt med svart Bengalac og det har fungert fint. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Servicemannen Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Uten å ha erfaring der skulle jeg satse på betongmaling. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Polarn Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Finnes det noen maling som er såååå fleksibel at det ikke sprekker om båten tar borti? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Superkul Svart 23.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 ja det var det jeg var ute etter - maling som ikke flasser eller sprekker og sort bengalakk??? jeg skal ikke pynte opp bilhjula på bilen men på kaiplassen vår hehe men kansje hvit bengalakk?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Polarn Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Tror det må være en form for silikonbasert maling som kan flekse mye. Er sikkert en ide å ta en telefon til et malerfirma. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Superkul Svart 23.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 ja det var lurt - ringer og hører! tenkte ikke tanken - trodde det var mange som hadde malt hjulsider rundt om Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Hansi Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Maler som regel dekka på brygga en gang i året eller annet hvert år. Bruker bare hvit utendørs maling og ikke noe annet. Holder et år eller to. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Poenget med sort og ikke hvit Bengalac er å få bort det svarte gørret som setter seg på sko og båt uten at bildekkene lyser opp og viser hele verden at her er en kai. Bildekk er nå en gang sorte... Selv om Bengalac kanskje sprikker litt så sitter den fast og gjør jobben likevel... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
fredivar Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 (redigert) Spurte i en malerforretning i Kragerø for et par år siden, og han anbefalte DemiDEKK. Noe som fungerer utmerket. Har tidligere prøvd oljemaling, men da blir overflaten raskt gulaktig. DemiDEKK selges vel ikke mer, så det nærmeste er da Jotun Optimal Redigert 24.Juli.2008 av fredivar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 24.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 jeg har jo hvit oljedekkbeis fra huset så jeg kan jo kline inn og se.... Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Trophy Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Ta de med til en lakkerer og få de lakkert med "mykner" ispedd...er vel kankje dyrt Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Superkul Svart 24.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 ja det blir nok i dyreste laget - det må gjøres på normalmåten - kost hehe Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.