Sequoia Startet 24.Juli.2008 Del på Facebook Startet 24.Juli.2008 Dette må vel være billig? Bensinen lå forøvrig på 13,20 eller 13,30 mener jeg. Forøvrig har Halden nå en knall gjestehavn med flere spisesteder enn noengang. Nytt servicekontor er oppe og i drift. Dessuten er i det helgen Halden Vannsport Festival. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Synes nå ikke dette var spesielt "billig" da. Selv betalte jeg 10,29 i Horten indre havn på mandag og syntes det var mer enn nok. På forsommeren betalte jeg 9,59 samme sted. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sequoia Svart 24.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 (redigert) Okey. Jeg har bare hørt via jungeltelegrafen at det er priser langt over 11 kr på Hvaler. edit: Følte jeg bare måtte legge til at jeg IKKE har noen befatning med drifstoffanlegget i Halden. Redigert 24.Juli.2008 av diax (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.