Ben Sin Svart 2.November.2008 Link til dette innlegget Svart 2.November.2008 Jeg seiler Linge, uten motor. Fett nok!! Sitér dette innlegget Link to post
Hekksjø Svart 2.November.2008 Link til dette innlegget Svart 2.November.2008 Hvilken båt, Østkyst Hustler? Hilsen Hekksjø/nysgjerrig Sitér dette innlegget En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand." Link to post
Ben Sin Svart 2.November.2008 Link til dette innlegget Svart 2.November.2008 En slik! Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 2.November.2008 Link til dette innlegget Svart 2.November.2008 Kjekk, liten seilbåt det der. Jeg har hatt gleden av å prøve en slik et par ganger. En ordentlig turseiler i miniatyr, og helt idiotsikker. Genial førstebåt Sitér dette innlegget Link to post
Hekksjø Svart 2.November.2008 Link til dette innlegget Svart 2.November.2008 Du grandiose pannekake for en liten tøffing. Ser allerede sønnesønnen for meg i den der. Om noen år altså, han er bare ett og et halvt. Men pappan hans er seiler, så sjansen finnes. Sitér dette innlegget En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand." Link to post
Ben Sin Svart 2.November.2008 Link til dette innlegget Svart 2.November.2008 Ikke sant! Funker med to "grovbygde" på 100 kilo hver også. Går riktignok litt lavere i sjøen..... Jeg har til og med fått med fruen utpå, og hun storkoste seg. Jeg har ikke fått testet spinnakeren enda. Det blir utforsket til våren. Tenk for en tjeneste man gjør sine håpefulle ved å gi de en slik, fremfor disse rib'ene. Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 2.November.2008 Link til dette innlegget Svart 2.November.2008 Tenk for en tjeneste man gjør sine håpefulle ved å gi de en slik, fremfor disse rib'ene. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 2.November.2008 Link til dette innlegget Svart 2.November.2008 Har også hatt en slik seilbåt og den kan anbefales! Ikke at barna likte den, men for mor og far var det starten på større seilbåt. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
johnson Svart 2.November.2008 Link til dette innlegget Svart 2.November.2008 hr-hrrmmm! en BJØRNEtjeneste tror jeg vi sier! Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
Baywatch Svart 2.November.2008 Link til dette innlegget Svart 2.November.2008 Å gi ungene gleden ved seiling er ingen bjørnetjeneste :nono: Har du prøvd seiling? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.