Froja Startet 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2008 (redigert) Ønsker å bestille deler i fra http://www.mercruiserparts.com/ Er det noen som har erfaringer med de. Og ved bruk av MasterCard eller lignenede direkte via deres netthandel ? Redigert 24.Juli.2008 av Froja (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Har handlet derifra et par ganger, var ingen problemer, eneste problemet er at de kun sender via UPS ( kan fort bli dyrt for noen små deler ). Jeg betalte med VISA ( kredit kortet ), gikk helt greit. Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Xlnt Svart 25.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2008 Hei, jeg har handlet mye der men i senere tid så har jeg funnet ut at www.boatfix.com er en del billigere. Bruker gjerne siden din til å finne de rette delenummerene for deretter å bestille varene fra boatfix for der er det mye vanskeligere å finne rett del synes jeg. -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.