EivindBu Startet 24.Juli.2008 Del på Facebook Startet 24.Juli.2008 Hei! Røk iforigårs start tråden på motoren og fikk håndtaket igjen. Fikk da til slutt skrudd opp topplokket og surret inn tråden riktig igjen. Dette skjedde igjen idag. Jeg tror rett og slett tråden er slitt. Hvor kan jeg kjøpe ny? Biltema, maritim, Glas ohlson? :) Hva er prisen på den.: ). - Takk! Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Hvorfor ikke ringe opplysningen på 1881, kanskje de vet ? Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Det blir billigere å kjøpe startsnor på rull. 50 meter holder nok for hele sesongen. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Droll Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Hei! Røk iforigårs start tråden på motoren og fikk håndtaket igjen. Fikk da til slutt skrudd opp topplokket og surret inn tråden riktig igjen. Ville gått for et flettet tau med fine cordeller og som ikke er elastisk, ser Maritim har greit utvalg. Kanskje litt overkill , mulig du må ha 4 mm ??. Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
chagall Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 (redigert) Hvor kan jeg kjøpe ny? Glas ohlson? :) Hva er prisen på den.: ). Ville i første omgang ringt merkeforhandleren. Der får du nok korrekte opplysninger. Redigert 24.Juli.2008 av chagall (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Suggen (i sundet) Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Påhengsmotorbutikken kanskje Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 CO har en fin startsnor med et solid håndtak, ser antagelig helt teit på på en påhengsmotor. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Vi har plenklipper verksted på jobben og vi har snorer i forskjellig dim på rull. hØR DER DE SELGER KLIPPERE OG SNØFRESER(unskyld caps lock) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
LM 605 Svart 25.Juli.2008 Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Syntes nå det blir spurt om vel mye rart her på forumet. Når en båteier spør om hvor det selges startsnor til påhenger, så syntes jeg svaret ligger temmelig klart i lufta. Ikke for å være vanskelig eller kverulere, men det må jo kunne gå an og tenke seg litt om hvor den mest naturlige plassen finnes for slike deler? Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 25.Juli.2008 Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Njord Svart 25.Juli.2008 Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Jeg røk også startsnoren i fjor og brukte flaggline i passende dimmensjon. Fungerer utmerket om du ikke mangler noe annet enn snora. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
Ingar Svart 25.Juli.2008 Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Ut fra den nye tråden du har startet høres det ut som om du har fått tak i snor? Isåfall vil det være fint om du kunne fortelle hva du brukte, kan være andre som har samme problem. Sitér dette innlegget Link to post
EivindBu Svart 25.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Jeg brukte flaggline 50 m fra biltema. Samme tau som jeg brukte på fenderene. Fungerer utmerket! Sitér dette innlegget Link to post
EivindBu Svart 25.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Så helt likt ut som det originale tauet i motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Smaapala Svart 25.Juli.2008 Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Husk å legge den nye startsnoren i motorolje før montering. Da varer den evig. Hilsen Smaapala Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 23.Mai.2009 Del på Facebook Svart 23.Mai.2009 Blir en flaggline fra Biltema for dårlig for en 25 hk ? ser den har bruddstyrke på 270 kg. Kjøpte meg den dyreste linen på 6 mm jeg fant i båtbutikken i dag men den var selvfølgelig for tykk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.