husøy Startet 25.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2008 Hei, Har solgt min Nidelv 26 og er på jakt etter en ny båt, har sett litt på Nimbus 3100 med Lombardini motor , er dette en bra motor ? Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 25.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2008 Me har ein 18 hk Lombardini i traktoren vår (AEBI transporter TP 1000) og den har iallfall gått godt sidan den var ny (er sikkert 25 år gamal minst). Om det er ein god båtmotor veit eg ikkje... Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
torbit Svart 27.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2008 Jeg fikk satt inn ny Lombardini 40 HK i motorseileren minfor to år siden, kjempefornøyd, italiensk kvalitet til gunstig pris. Iveco SABB kjøper sine smådieseler fra Lombardini, dette burde borge for kvaliteten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.