EivindBu Startet 25.Juli.2008 Del på Facebook Startet 25.Juli.2008 Hei ! Hadde et problem der snor røk og jeg fikk dratt den ut da. Men da ble den ute. jeg fikk skrudd opp motoren og snurret den inn. Da jeg trodde problemet var løst og startet motoren, Startet den på første drag som alltid. MEN snora ble værende ute igjen ? Hva skal jeg gjøre? Den blir ikke dratt inn igjen! Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 25.Juli.2008 Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Startsnora trekkes inn pga en fjær. Når snora røyk, snurret fjæren seg helt ut, slik at det ikke er noen "spenst" igjen i den til å trekke inn snora. Når du skal sette på ny snor må du sørge for at det er litt forspenning i fjæra FØR du fester på håndtaket du drar i. Det behøver ikke å være så mye, men nok til at du må holde igjen litt i snora mens du trer håndtaket innpå og knyter en knute. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Smaapala Svart 25.Juli.2008 Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Husk å legge den nye startsnoren i motorolje før montering. Da varer den evig. Hilsen Smaapala Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.