Jump to content

Hvilken musikk har du med deg i båten?

Wasco

Recommended Posts

.....J S Bach.....
Det høres kanskje litt rart ut, men favoritten min på overdekket under nattseilas er Goldbergvariasjonene til Bach. Jeg har omlag 5 forskjellige innspillinger som jeg har lagt inn på MP3 - fantastisk med nattseilas og disse variasjonene til Bach. Da går gjerne seilasen i 7 -8 knop utaskjærs nedover svenskekysten. Takk for YouTube-lenken. Her er en til Goldbergvariasjonene: http://video.google.com/videoplay?docid=-6984208089899995423. Pianist? Hvem andre enn Glen Gold. Uten noter!!! Det var vel Glen Gold som fikk øynene opp blant mange studenter for Bach?
Flere som nyter musikken av en eller annen diesel

Fineste musikken for mine ører på sjøen er lyden av motor, bølger og fugler.

Utrolig hærlig når man ligger mellom holmer og skjær, sitte på dekk og nyte alle lydene fra naturen rundt.

Det flotte er jo at med MP3-spiller kan den som vil høre på musikk gjøre det, mens dem som vil høre på måkeskrik og bølgeskvulp gjøre det. :fishing:

M.V.H Gunn

Lærer noe nytt hele tiden

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...