Hansi Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Musikk har jeg veldig sjelden med ombord. Hører på radio gjør vi. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Når ikke P4 står på så er det E.R.A, Enigma (spesiellt denne) Ellers så er det veldig variert. Men klassisk og opera er selvfølgelig unntakene Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 1. Mora Nisse 2. Eddy Medusza 3. Sibbe fra Sandnes 4. Heine fra Ise 5 . Oslo Gospel Vet jeg har sær smak. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Radio Norge (FM90,3) står for musikken ombord.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Superkul Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Vet jeg har sær smak. at det er sært...... det skal du ha Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
M/S Bastard Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Jeg laster minnebrikka på stereon med; Creedence Bjørn Rosenstrøm Elvis (60-70 tall) Div Country artister Tommy Tokyo Plumbo med flere.... Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Har med "hjemmebrente" cder med variert utvalg av bl.a : Red Hot Chili Peppers AC/DC Pennywise Beach Boys Soundgarden Ellers står radioen mest på P4, RadioNorge får slippe til når P4 spiller sånn hæslig Idolfjas.. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
m/s draugen Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 (redigert) nrk-trøndelag josh groban celin ....... malin reitan water boys Redigert 20.Januar.2009 av m/s draugen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Jeg setter pris på å få gode henvisninger til musikk som jeg kan lytte til på overdekket når jeg krysser Skagerak/Kattegat nattestid. I de to siste ukene har jeg en stor forkjærlighet for Odd Børretzen og Paradice Bay: http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/148654 Sitér dette innlegget Link to post
M/S Malene Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Skal være litt maritimt Great Big Sea ,Tørfisk ,Dubliners må være med. Ellers blir det endel radio p1 og p3 Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 For en gammal gubbe som meg er det fint om dere legger ut lenkene til musikken - enten jeg trenger å betrale eller ei. Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 (redigert) For en gammal gubbe som meg er det fint om dere legger ut lenkene til musikken - enten jeg trenger å betrale eller ei. Redigert 20.Januar.2009 av m/s draugen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Pink Floyd - allt de geniene har laget. U2 - allt de har laget. Bob Marley - Alt han fikk gitt ut. Diverse norske & svenske sommerslagere Og 16 giga med annen ipodsnadder. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Pink Floyd selvfølgelig, og derfra til Mahalia Jackson via verdens beste rockeband Guns'n Roses til Faktisk Il Divo Ellers går det mye i P4 og kanal 16 Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Øyvind Kvammen Svart 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 - Iron maiden - Backstreet Girls - Stage dolls Ellers går d stort sett i rock,n roll fra 80 tallet :) Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 Spillelisten min ville blitt ganske enkel J S Bach J S Bach J S Bach J S Bach og J S Bach. Til Roaldbj Vanskelig å finne noe vakrere en denne arien. Musikk passer liksom ikke til båtlivet, men det er greit å sette på noe når "den gamle ska kvila" Jonn Sitér dette innlegget Link to post
antares Svart 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 har du prøvd å høre på Bach ?? under fart har jeg stort sett på musikk. veldig variert, men det går mye på svisker fra 66-82 san francico, cats in the cradle, woodstoch osv` ellers alt fra klassisik og viser, til hakket under tung-rock ved landligge blir det mye radio fra min eminente PAL. heia.. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 Ombord i "Alida" hører vi på Eagles, Vamp, Katie Melua, Willie Nelson, Magrugada...... Alt av Svensktopper og "danseband" er bannlyst:-) Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 (redigert) AC/DC Aerosmith Midnigth Oil Raga Rockers Status Qou Fats Domino Jerry Lee Lewis Litle Ricard Reidar Larsen Dette er en del av de jeg liker veldig godt (favoritter.) Ellers liker jeg stortsett det meste.(Ikke CONTRY og SVENSKTOPPAR) Redigert 21.Januar.2009 av Pelle Parafin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 .....J S Bach..... Det høres kanskje litt rart ut, men favoritten min på overdekket under nattseilas er Goldbergvariasjonene til Bach. Jeg har omlag 5 forskjellige innspillinger som jeg har lagt inn på MP3 - fantastisk med nattseilas og disse variasjonene til Bach. Da går gjerne seilasen i 7 -8 knop utaskjærs nedover svenskekysten. Takk for YouTube-lenken. Her er en til Goldbergvariasjonene: http://video.google.com/videoplay?docid=-6984208089899995423. Pianist? Hvem andre enn Glen Gold. Uten noter!!! Det var vel Glen Gold som fikk øynene opp blant mange studenter for Bach? Sitér dette innlegget Link to post
BigRevi Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 Jeg vil anbefale spotify til de som vil høre på musikk via nettet. ( det programmet ulven brukte). Kan være litt kronglete å få lastet ned programmet på computeren, men etter det er den gull verdt. Sitér dette innlegget Link to post
duppern fra dram Svart 25.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2009 (redigert) heste pop og plumbo må være med Redigert 25.Januar.2009 av dupern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
gunnt Svart 25.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2009 Flere som nyter musikken av en eller annen diesel Fineste musikken for mine ører på sjøen er lyden av motor, bølger og fugler. Utrolig hærlig når man ligger mellom holmer og skjær, sitte på dekk og nyte alle lydene fra naturen rundt. Det flotte er jo at med MP3-spiller kan den som vil høre på musikk gjøre det, mens dem som vil høre på måkeskrik og bølgeskvulp gjøre det. M.V.H Gunn Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
roesok Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 ...favoritten min på overdekket under nattseilas er Goldbergvariasjonene til Bach. Hva liker du best av 1955 og 1981 innspillingen til Gould? Det som er interessant er at disse er så totalt forskjellig, innspillingen fra 1955 varer 38 min. og den fra 1981 i 51 min. Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
27 knop Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Har ikke musikk med i Pioneren, men når vi får en større, har jeg bestemt meg for å høre Erik Byes "Hildringstimen"... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.