rmyra Startet 27.Juli.2008 Del på Facebook Startet 27.Juli.2008 Hei. Jeg har en VP AQAD 30 motor. Jeg har mest sannsynlig gåen giver til Vanntemperatur og Oljetrykk målerene. Har tidligere fått greie på at man kan bruke VDO instrumenter. Kan man bruke givere også fra VDO ?? Noen som isåfall vet diameteren på gjengene på denne motoren?? Har ikke lyst te å skru ut de gamle føre jeg har fått tak i nye. Veldig takknemmelig for svar da jeg skal på Maritim i morra Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 27.Juli.2008 Del på Facebook Svart 27.Juli.2008 Aner ikke gjengene, men skiftet en tilsvarende giver på en 30 motor for mange år siden.... Kjøpte giver fra Vdo og tok den pluss den gamle til et dreieverksted, de laget en overgang for et par dingser.... Det står et nummer på giveren som står på og det finner vdo folkene utav, men gjengene passer ikke, ihvertfall ikke da jeg skulle kjøpe. Sitér dette innlegget Link to post
Kurt Svart 28.Juli.2008 Del på Facebook Svart 28.Juli.2008 Har for mange år siden montert oljetemp. giver på min 31A motor + på en 120 motor og mener begge disse hadde 1/8 rørgjenger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.