Selby Startet 5.April.2004 Del på Facebook Startet 5.April.2004 Når jeg vrir "ett hakk"på switchen skal oljetrykk/vanntemp./ladelys/alarm være aktive, men det er de ikke, pærene er ok, glødelyset er og ok. Når jeg i tilegg trykker på alarm test bryteren, kommer det lyd i alarmen. Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 6.April.2004 Del på Facebook Svart 6.April.2004 Når jeg vrir "ett hakk"på switchen skal oljetrykk/vanntemp./ladelys/alarm være aktive, men det er de ikke, pærene er ok, glødelyset er og ok. Når jeg i tilegg trykker på alarm test bryteren, kommer det lyd i alarmen. Noen tips? Jeg ville nok først sjekket utgangen fra "switchen" din siden denne er felles for alle disse funksjonene. Viktig og sjekke alle koblinger etter vinteren for irr ( dårlig kontakt ). Hvis du finner ut hvilken ledning ut fra "switchen" som er fellesen til disse menglende funksjonene er det første du bør gjøre å måle om det er spenning ut på denne. Dette vil si deg om det er feil på "switchen", eller om det ligger en feil mot utstyret. [glow=red,2,300] GeV[/glow] Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Selby Svart 7.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2004 Fant ut av det, for det første var ledningen til ladelyset (på dynamoen) ikke koblet til, så var oljetrykksvakten defekt (ingen jording ved lavt oljetrykk), og på toppen av det hele er en av diodene i instr. panelet defekt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.