Yankee Startet 29.Juli.2008 Del på Facebook Startet 29.Juli.2008 har en 7.4L MPI fra 97 som går sur når jeg kjører lenge på tomgang/lavt turtall. For å få starte igjen må jeg kinne med full gass. Det hender også at den går full av bensin når jeg skal starte, må da gi full gass og kinne lenge. Før startet den lett som ingenting. trodde ikke de skulle gå sure når det var MPI system, noen som har vært borti dette og har peiling på hva som kan være galt? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 29.Juli.2008 Del på Facebook Svart 29.Juli.2008 kansje en føler som ikkje e god slik systemet tror motoren er kald og pøsa på med bensin? Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 30.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 Noen ide om hvordan det kan feilsøkes? bruker man diagnoseutstyr på denne? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 30.Juli.2008 Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 om du har verkstedhåndbok så kan du nå alltids begynne måle om alle givere gir det de skal og slik mens du venter på ledig time på verkstedet.. siden det er en mpi så er nå en tur til verkstedet for en diagniose det beste. om dt er en feilmelding så kommer jo svaret opp på et blunk. det som tar tid er jo å vente på ledig time Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 30.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 Noen som vet om jeg kan finne håndbok til denne motoren på nettet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.