Noflow Startet 29.Juli.2008 Del på Facebook Startet 29.Juli.2008 ja, klarte å kjøre på en dørmatte i full gass i dag... propellen er derfor bendet ganske godt, har prøvd å rette ut, men tør ikke kjøre i noe særlig fart, for den vibrerer en del... så ble bare å ta det rolig inn igjen i dag. meeen... siden jeg nå ikke har mulighet til å måle turtall el. så må jeg spørre hvilken propell dere kunne anbefalt til båten min. vurderer å kjøpe en ballistic, men de er bare i 13 og 15", vil det passe for meg? håper noen kan hjelpe meg!! mvh Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 29.Juli.2008 Del på Facebook Svart 29.Juli.2008 Prøv med en propell med noe som heter 10 1/2 x 12 eller noe tilnærmet det for best fart, er du ute etter at båten skal plane lett kan du gå for en med mindre stigning en 12 eller så er det jo bare å tilte inn motoren et hakk. Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 29.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2008 båten vil ofte gå med 3-4 personer og, blir brukt til å dra tube med, og til å cruise:) Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 29.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2008 meen... hva er egentlig best av turbo hot shot eller ballistic? noen med erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.