Belgarath Startet 29.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2008 Jeg fant denne annonsen på Finn: 39 røsørskjøyte gis bort Jeg har ringt ham flere ganger om dagen siden annonsen ble lagt ut, sendt SMS og e-post, men jeg får ikke tak i selger. Siden jeg er nylig blitt uten kone (separasjon) så kan jeg tenke meg noe å henge fingrene i. Er det noen i Kristiansand som kjenner til båten eller eieren? Som kanskje kunne si ifra om at det er vanskelig å få kontakt med ham.. Sitér dette innlegget MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post
Sydvesten Svart 29.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2008 (redigert) Et søk på gule sider gir dette svaret, det er jo bare å kjøre innom kællen og se om han sover middag Arne Steinar Stray Helgolands g 4, 4616 Kristiansand S 920 57 903 Redigert 29.Juli.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Belgarath Svart 29.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2008 Tenkte på det, men jeg er litt sjenert av meg.. Sitér dette innlegget MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post
Sydvesten Svart 29.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2008 (redigert) Ta en tur innom og slå av en båtprat med kællen, så skal du se at båten blir din.... Sjenert eller ikke.... gubben sier sikkert ikke nei takk til en prat.. Er ikke noe å si på prisen på denne båten heller og den herlige motoren da... Redigert 29.Juli.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Gunga Din Svart 29.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2008 .. Er ikke noe å si på prisen på denne båten heller og den herlige motoren da... nei..... vill man ha den båten...skall man nog ikke prute....da er det bedre o gå til banken o låne Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Belgarath Svart 29.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2008 Tror jeg skal klare utropspris uten å prute og uten finansiering.. Sitér dette innlegget MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post
Belgarath Svart 30.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2008 Da har jeg fått lov å hente den. :-) Ulempen er at den MÅ vekk så fort som det er overhode mulig. Helst for en uke siden.. :-s Dessuten så ligger den i Asker, ikke i Kristiansand. Det er eieren som bor i Kristiansand.. Sitér dette innlegget MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post
Snekker'n Svart 30.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2008 Gratulerer med båt, og lykke til med prosjektet. Håper motoren lar seg redde. Semidiesel er en av de fineste lydene jeg vet om. Kanskje du oppretter en egen prosjekttråd som holder oss informert om hva som skjer videre.... Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
BendikTeigene Svart 30.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2008 Ja virkelig gratulerer. Den var helt utrolig flott. Gleder meg til å se bilder når du har fått fikset den skinnende.. Sitér dette innlegget Link to post
Belgarath Svart 30.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2008 Litt oppdatering: Jeg ringte til han som disponerer båten for litt nærmere avtaling og flere spørsmål. Et fristende prosjekt, men: Når han forsøkte å starte semi'n for første gang, begynte den å brenne smøreolje og den ruset seg opp og vibrerte så drevet kom ut fra bordgangene. Den lekker akseptabelt når den ligger stille, men når maskinen blir starta, så lekker den for mye til at det er forsvarlig å ta den til Arendal for egen maskin. Dersom noen kan hjelpe meg med en slipp og dreving under vann i helga, så kan jeg klare det, ellers må jeg si den fra meg.. :-( Desverre. Sitér dette innlegget MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post
BendikTeigene Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Hvordan gikk det? Jeg likte den båten. Sitér dette innlegget Link to post
Belgarath Svart 4.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Jeg likte og båten, men det ble ikke noe av desverre. Det er for langt unna og siden den bør et par dager på slipp før den kunne kjøres for egen maskin hjem, så ble jeg nødt til å gi opp prosjektet. Håper den fikk et godt hjem. Sitér dette innlegget MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.