bjells Startet 29.Juli.2008 Del på Facebook Startet 29.Juli.2008 Hei, jeg lurer på hva som må til for å selge båter og båtutstyr. Tenker f.eks på en jobb i en butikk som selger båter osv. hva skal til for å få en sånn jobb? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 29.Juli.2008 Del på Facebook Svart 29.Juli.2008 At selgeren har produktkunnskap om det han selger setter jeg altid pris på når jeg handler båtutstyr. Vet at Sea Sea på Rud var på jakt etter selgere nå i våres. Du kunne jo sjekke der. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
bjells Svart 30.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 båter har jeg en stor lidenskap for. vil tørre å påstå at jeg kan ganske mye om båter, skrog, motorer osv. jobber som snekker nå men kunne tenke meg å jobbe med dette Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 30.Juli.2008 Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 ...når alle andre er på sjøen - juni - juli - august - og ellers på lørdager - så må du stå i "butikken" og selge båter og utstyr til de som skal på sjøen.... Ikke mye tid igjen til å dyrke hobby'en din da. Tenkt på det? ;o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.