Jump to content

Ny propell til Windy 22 Sport med 5,7 Mercruiser/Alpha One

Magnus76

Recommended Posts

Gummibosset løsnet i propellen min i dag,så da er det på tide å kjøpe seg en ny.Problemet er hva skal jeg kjøpe?Fikk et tips om Ballistic,men lager de store nok propeller?Det er som sagt til en Windy 22 Sport med en 5,7 Mercruiser på et Alpha One drev.Hva kan jeg eventuelt regne med at en propell koster?Takknemlig for alle svar!

Winrace setter inn nytt gummi-boss på et blunk for mye mindre enn en ny propell koster.

Ballistic er jo en bra propell, men det finnes mange andre som er minst like gode (f.eks. Turbo, Stiletto, Mercury Enertia, Mercury Trophy Plus, Solas Rubex, osv. osv.). Alle disse får du i alle kurante dimensjoner passende til Alpha-drev.

Hvis nåværende propell har riktig dimensjon og gir riktig turtall på max, så er det bare å bestille i vei fra en eller annen passende amerikansk nettbutikk eller på eBay, og JetCarrier sørger for at du har den hos deg ila. 1-2 uker. Hvis du har det travlere enn som så, så må du heller kjøpe & hente hos en norsk forhandler.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...