Yankee Startet 30.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2008 Har problemer med en 7.4L Mercruiser. Den går full av bensin på tomgang, vil prøve med diagnosetest. Noen som vet hvor man får tak i det? Passer de til alle typer motorer? Sitér dette innlegget Link to post
Stevens Svart 30.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2008 De dukker opp på eBay fra tid til annen. Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 30.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2008 Noen erfaring med bruken av dem? Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 30.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2008 Har ikke det, men sånn ser det ut. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Yankee Svart 30.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2008 Fant ut at de kan kjøpes her:: www.marinepartsexpress.com/diag_tools.html Tror kanskje jeg kjøper en....... Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 1.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2008 Da er utstyret bestilt, skal prøve å huske å legge ut litt om hvordan jeg blir fornøyd med det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.