Flem340 Startet 6.April.2004 Link til dette innlegget Startet 6.April.2004 Vurderer å legge noe som heter "Woodplank" ute på badeplattform og dekk. Dette er et slags PVC belegg ikke ulikt Tek-Dek. Woodplank brukes mest til industrigulv i butikker o.l og kan legge med nater imellom plankene. Der brukes vanlig gulvlim å legge i. Men dette holder ikke hvis det ligger i fuktig miljø. Noen som har forslag til hvilke lim som kan brukes. Sikaflex kanskje, noen som har erfaringer?? Sitér dette innlegget Link to post
Geir V. Svart 6.April.2004 Link til dette innlegget Svart 6.April.2004 Jeg har vurdert å legge Tek-Dek, hvordan er prisen på Woodplank i forhold til Tek-Dek? har de en nett side? Kan dessverre ikke hjelpe deg med anb. av lim. Sitér dette innlegget Link to post
Flem340 Svart 6.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2004 Jeg har vurdert å legge Tek-Dek, hvordan er prisen på Woodplank i forhold til Tek-Dek? har de en nett side? Kan dessverre ikke hjelpe deg med anb. av lim. Selges hos velassorterte fargehandlere. Brukes som sagt mest til industrigulv. De har f.eks. lagt dette gulvet her ute i nordsjøen som jeg arbeider. Prisen ligger på ca. 500,- kvm. søk på woodplank på Goggle. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.