jorhei Startet 6.April.2004 Link til dette innlegget Startet 6.April.2004 På Gamla er det blått bunnstoff, og rett ovenfor bunnstoffet er det en hvit stripe. Hva bruker dere til å male den stripa ovenfor bunnstoffet? Bruker dere bunnstoff eller maling? Eller kanskje noe helt annet.......? Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
alf Svart 6.April.2004 Link til dette innlegget Svart 6.April.2004 Det finns en kjempebra tape til dette formålet, jeg tror jeg kjøpte den hos Maritm Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 6.April.2004 Link til dette innlegget Svart 6.April.2004 Her som med det meste med trebåt er det litt smak og behag. Selv bruker jeg Bengalack Emaljelakk fra Jotun, men ser andre som bruker bunnstoff. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Jon-Kåre Svart 7.April.2004 Link til dette innlegget Svart 7.April.2004 Bruker vanlig drygolin innblandet cirka 20-30% owatrol olje Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.