Superkul Startet 30.Juli.2008 Del på Facebook Startet 30.Juli.2008 jeg skal lage noen nye puter i båten min og putene i ryggen må være fks 3cm på toppen og 10-15 i bunnen - hvordan gjør man det rett og uten hakk??? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Lars H. Svart 30.Juli.2008 Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 (redigert) Lang brødkniv med "bølget" blad er fint å skjære skumgummi med. Lars H. Redigert 30.Juli.2008 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Superkul Svart 30.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 det har streifet tanken men det blir lengre strekk en kniven er lang og da er jeg redd for hakk og bølger Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Lars H. Svart 30.Juli.2008 Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 Proffene bruker en oppspent streng som de sender strøm gjennom slik at den nesten gløder, men det er vel litt styr å få til for oss amatører. Hva med å få jobben gjort hos leverandører av skumgummi til diverse puter og madrasser? Lars H. :sleep: Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Superkul Svart 30.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 brann i garasjen hehe ja kansje undersøke det litt - driver og søker på nettet alternativet er evnt å sette en plate bak littt på skrå og bruke tynn skumgummi?? prøver å gjøre alt billigst mulig hehe og det skal jo sys opp også, og der svir vi av en duljon Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Bearded Beast Svart 30.Juli.2008 Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 (redigert) båndsag med litt crc eller silikonspray eller noe som smøring på båndet funker så fjordane blåner. det er vanlig å sage skumgummi med båndsag men da med blad uten tenner. men det går utmerket med et vanlig tannet blad òg. Redigert 31.Juli.2008 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 30.Juli.2008 Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 jeg skal lage noen nye puter i båten min og putene i ryggen må være fks 3cm på toppen og 10-15 i bunnen - hvordan gjør man det rett og uten hakk??? jeg gjorde en mall av bunn, veldi exakt av kjtykk papir(kartong) sen så la jeg en treklots like höj som madrassen(skulle bli) o målte ut til skoget, o skrev med tusj hur mange cm ut til skroget, dette gjordes på sikkert 30-40ulike plasser på papirmallen....... sen gick jeg til ett proff o fikk laget en "pocket-spring-madrass"...sover bedre i båten en hjemme(Jensen hjemme).... proffen använder bandsåg! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.