Jump to content

Baatplassen konvoien trenger folk nordover fra Arendal

Hallaron

Recommended Posts

Baatplassenkonvoien er kommet til Arendal, videre skal Hallaron ta den til Risør. Stafettpinnen har i det siste vært på tur fra Arendal til lyngør og tilbake igjen i håp om å ta en avstikker til Risør og få levert finen videre. Det har imidlertid ikke lykkes å få fatt på vedkommende som skal ta den videre fra Risør til Nevlunghavn / Langesund området. Han er for så vidt ikke tilgjengelig før om en ukes tid eller så. For å få litt videre fremdrift i stafetten / konvoien, lurer jeg på om det er noen BP medlemmer i omrdet Arendal opp til Risør som har lyst å overta stafettpinnen og ta den med videre Nordøstover? Svar i denne tråden eller send meg en IM.

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Er i Grimstad nå og skal innom Arendal for å plukke opp en passasjer som skal være med videre i morgen (fredag) kl.11.00 eller der omkring.

Skal til Oslo, men er ikke sikker på ruten fremover. Satser på å ri av litt vind i Kragerø om jeg kommer så langt før blåsten kommer.

Skal ikke innom nevlunghavn, men har lagt opp til en stopp i Stavern og Tønbergtraktene før vi går opp i Viken.

Tar gjerne med en gul bag på veien om det passer seg slik. Blir kun kort stopp i Arendal... motoren blir nok ikke engang kutta.

Det er stadig behov for noen som kan dekke etappen fra Risør og Nordover et stykke. Om det er noen som føler seg kallet hadde det vært fint. Grabben ligger i Arendal og jeg kan frakte den til Risør på relativt kort varsel, men noen må være klar til å ta den videre derfra... Anyone?

Løfter denne nok en gang, i dag er min siste feriedag og denne helga er siste enkle mulighet for meg til å bringe stafettpinnen videre østover. Dersom noen BP medlemmer er i området Arendal - Kragerø og kunne tenke seg å ta med pinnen videre østover hadde det vært supert. Det har vist seg vanskelig å få fatt i vedkommende som skal ta den videre fra Kragerø, så om det finnes noen som er på hjem etter ferie på sørlandet som har lyst å bringe med seg denne baggen et stykke oppover mot Oslo så er det toppen. Send meg en IM eller ring meg på 950 37 214. Jeg blir utilgjengelig i kveld frem til ca kl 22 p.g.a. selskapeligheter, men vil lese både IM og telefonsvarer SMS i kveld.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...