Hallaron Startet 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2008 Baatplassenkonvoien er kommet til Arendal, videre skal Hallaron ta den til Risør. Stafettpinnen har i det siste vært på tur fra Arendal til lyngør og tilbake igjen i håp om å ta en avstikker til Risør og få levert finen videre. Det har imidlertid ikke lykkes å få fatt på vedkommende som skal ta den videre fra Risør til Nevlunghavn / Langesund området. Han er for så vidt ikke tilgjengelig før om en ukes tid eller så. For å få litt videre fremdrift i stafetten / konvoien, lurer jeg på om det er noen BP medlemmer i omrdet Arendal opp til Risør som har lyst å overta stafettpinnen og ta den med videre Nordøstover? Svar i denne tråden eller send meg en IM. Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Hallaron Svart 31.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Ingen som er i distriktet og skal nordøstover som kunne tenke seg å ta med denne lille baggen? Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Quris Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Er i Grimstad nå og skal innom Arendal for å plukke opp en passasjer som skal være med videre i morgen (fredag) kl.11.00 eller der omkring. Skal til Oslo, men er ikke sikker på ruten fremover. Satser på å ri av litt vind i Kragerø om jeg kommer så langt før blåsten kommer. Skal ikke innom nevlunghavn, men har lagt opp til en stopp i Stavern og Tønbergtraktene før vi går opp i Viken. Tar gjerne med en gul bag på veien om det passer seg slik. Blir kun kort stopp i Arendal... motoren blir nok ikke engang kutta. Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 31.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 har sendt deg en IM.. Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
tom-ass Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Jeg er i risør og skal nordover på lørdag eller søndag. kan ta med pinnen jeg også om det trengs. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Hallaron Svart 31.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Ser hva det blir til med Comax først, ellers takker jeg for tilbudet og tar en tur til Risør. Er det samme tom-ass som på gcinfo? Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
tom-ass Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Er ikke samme tom-ass tror jeg. Vi er to snekker som er på saltvannstur til Risør trebåtfestival. Har til vanlig hjemmehavn i ferskvann på indre østlandet. bare å si i fra om dere trenger hjelp med pinnen, tar det som en stor bonus! :) Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Quris Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Ringer når jeg er gått fra Grimstad. Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 4.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Det er stadig behov for noen som kan dekke etappen fra Risør og Nordover et stykke. Om det er noen som føler seg kallet hadde det vært fint. Grabben ligger i Arendal og jeg kan frakte den til Risør på relativt kort varsel, men noen må være klar til å ta den videre derfra... Anyone? Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
hifo Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 vi snakker om å dra til jomfruland i løpet av uken . men er væravhengige . så tidspunktet er nå umulig å tippe. skal sjekke på yr senere . er det noen som vet om det dukker opp 2 soldager sammenhengende i denne uken? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
tom-ass Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Jeg dro desverre fra Risør på lørdagsmorgenen og er nå i Horten. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Hallaron Svart 4.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Hifo, om du finner ut at du skal avgårde, kan du ikke sende meg en IM, Regner med at jeg skal en tur til Lyngør på Onsdag eller torsdag. Men om det er andre som skal nordøstover må de gjerne gi lyd fra seg.. Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
hifo Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 det skal jeg gjøre .. men de melder torden her på torsdag . så ingen garanti fra min side. men hvis vi reiser, setter jeg stor pris på å ta med pinnen. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Hallaron Svart 8.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2008 Løfter denne nok en gang, i dag er min siste feriedag og denne helga er siste enkle mulighet for meg til å bringe stafettpinnen videre østover. Dersom noen BP medlemmer er i området Arendal - Kragerø og kunne tenke seg å ta med pinnen videre østover hadde det vært supert. Det har vist seg vanskelig å få fatt i vedkommende som skal ta den videre fra Kragerø, så om det finnes noen som er på hjem etter ferie på sørlandet som har lyst å bringe med seg denne baggen et stykke oppover mot Oslo så er det toppen. Send meg en IM eller ring meg på 950 37 214. Jeg blir utilgjengelig i kveld frem til ca kl 22 p.g.a. selskapeligheter, men vil lese både IM og telefonsvarer SMS i kveld. Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Astor Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 Nå trenger konvoien hjelp! Vi trenger hjelp til å få konvoien videre fra Kragerø. Hallaron kan ta baggen til Kragerø til helgen, men derfra trenger vi en som kan ta den videre, eller ta vare på den inntil et BP-medlem melder seg. Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.