mOMOe86 Startet 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2008 hei.. kjøpte meg nylig båt for første gang. billig gammel haug, men brukenes nok for meg. båten het vistnok coast mariner 21, med vp aq130c motor og vp270 drev. motor og drev stemmer, men angående merke på båten så finner jeg absolutt ikke noe info eller bilder på nett? da jeg skulle få et forsikringstilbud på båten, så hadde ikke forsikringsselskapet heller hørt om båtmerket.. noen som kan gjenkjenne og navngi denne båten? Sitér dette innlegget Link to post
mOMOe86 Svart 31.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 virkelig ingen som gjenkjenner båten? Sitér dette innlegget Link to post
mOMOe86 Svart 3.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 fortsatt ingen?ingen som har noe forslag til alternativt båtmerke/modell? Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Finner du ingen produksjonsplate i båten? Ligner på alicraft synes jeg! Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
mOMOe86 Svart 3.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 nei har ikke funnet noe.. hvor står disse vanligvis da? Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 De kan stå overalt. På min draco er det poppet fast en plate på dashbord, samt støpenr inngravert innvendig i hekken, men tror ikke det fantes noen norm for dette på 70 og 80 tallet Antar du har forsøkt og søke etter båt navnet på nettet Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
mOMOe86 Svart 4.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 har søkt en god stund ja.. men finner absolutt ingen verdens ting om Coats Mariner. Har heller ikke funnet bilde av noe båt fra 70 tallet som likner min.. hmmmm.. hvordan blir det å få registrert og forsikret båten om jeg ikke finner noe dokumentasjon på båten? forrige eier hadde vistnok hatt den registrert, men fant ikke igjen båtkortet da den skulle selges. han skulle kontakte forsikringss. og høre om de hadde noe info liggende, venter på svar.. noen flere forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.