jorhei Startet 6.April.2004 Link til dette innlegget Startet 6.April.2004 Hei! Er det noen her som har priser på båtplass med boblehavn i vinterhalvåret? Jeg kunne tenke meg å vite hvor mye det koster å ha båten i boblehavn på vinteren framfor å legge den på land. En snekke har jo tross alt godt av å ligge ute på vannet hvis det er mulighet for det..... Noen som vet noe om priser, steder, tlf nummere? mvh jorhei Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Suzuki Svart 6.April.2004 Link til dette innlegget Svart 6.April.2004 nor, sør, øst, vest ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
jorhei Svart 6.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2004 Som Suzuki nevnte ovenfor glemte jeg å si hvor jeg kunne tenke meg boblehavn. Båten ligger nå innerst i Bunnefjorden så det må jo være i Oslo området, eller hvertfall ikke så altfor langt unna. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Amorosa Svart 6.April.2004 Link til dette innlegget Svart 6.April.2004 Hei. Kan være en mulighet på Skjærhalden. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 6.April.2004 Link til dette innlegget Svart 6.April.2004 Holmestrand Det koster forøvrig ca. 1850 + strøm. Regner med at du går inn på en 3 meters plass! Sitér dette innlegget Link to post
Janef Svart 6.April.2004 Link til dette innlegget Svart 6.April.2004 Betalte NOK 2500 hos Sørfonden på Padda i Oslo for vinteren 02/03. Virker som om det er plass om vinteren. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 7.April.2004 Link til dette innlegget Svart 7.April.2004 Hei Leangbukta Båtforening AL i Asker har noen plasser ledig om sommeren og mange ledige i boblehavn om vinteren. Det er noe dyrere for ikke-medlemmer enn medlemmer. Du kan jo ta kontakt med jon.guss@online.no. Han kan sikkert hjelpe deg. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.