Jump to content

Walters "nye" båt!

Walter_S

Recommended Posts

Gratulerer med ny båt Walter! Jeg må si at det var en usedvanlig pen Grimsøy, den virker svært velholdt ut fra bildene i alle fall. Og så så kjekk motor da :nonod:. En skikkelig evighetsmaskin. Tror ikke du trenger å bekymre deg for saltvannskjølingen all den tid den har gått i ferskvann frem til nå. Men husk å sjekke at zinkanoden på motoren er intakt nå når den har havnet i saltvann.

Lykke til! Håper du får mange fine turer i påsken.. :seeya:

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Denne båten Din ser ut for å være en spesielt fin og spesiell utgave Walter. Med spesiell utgave mener jeg at de fleste Grimsøy 26 jeg har sett, går kalesja helt fram til vinduene i fronten. De har ikke styrehus/hardtopp som på Din. Og de som jeg har sett med, har i hvert fall ikke vært så store.

Ja, dette var litt av ei Dame, se DEN hekken da gutter, det er nesten som man blir en smule opphisset  :smiley:

Var nettopp et annet prakteksemplar på FINN.NO i fra Hafrsfjord til 95k, den ble solgt med en gang.

Mvh Jonny

Den var flott!! Jeg har heller aldri sett de båtene med hardtop, synes den kledde det veldig godt jeg! Også så kjekt for deg som er så mye ute å fisker utenfor sommersesongen da. Bare å la kalesja være og slå opp luka! Denne tror jeg du vil trives med!  :rolleyes:

Gratulerer!  :yesnod:

Ja så var "sørgetiden" over.  :headbang:

Ny bruktbåt er innkjøpt og hentet på lastebil i dag.

Ja gratulerer med ny båt. Den ser helt nydelig ut utvendig. Og så er det best å kjøpe ny båt om våren, da har man hele sommeren foran seg i nyervervelsen. Jeg kjøpte "ny" båt en gang om høsten og det var helt "pyton". Jeg fikk prøvd båten så vidt et par ganger før vinteropplag og så ble man gående en hel vinter og vente -- og vente -- og vente. Atter en gang gratulerer med nyervervelsen - den ser strøken ut - og den kan brukes hele sommeren og høsten med før den kanskje går i vinteropplag.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...