index Svart 7.April.2004 Link til dette innlegget Svart 7.April.2004 Gratulerer med ny båt Walter! Jeg må si at det var en usedvanlig pen Grimsøy, den virker svært velholdt ut fra bildene i alle fall. Og så så kjekk motor da . En skikkelig evighetsmaskin. Tror ikke du trenger å bekymre deg for saltvannskjølingen all den tid den har gått i ferskvann frem til nå. Men husk å sjekke at zinkanoden på motoren er intakt nå når den har havnet i saltvann. Lykke til! Håper du får mange fine turer i påsken.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Kjelli Svart 7.April.2004 Link til dette innlegget Svart 7.April.2004 Gratulere Walter mvh Kjelli Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 7.April.2004 Link til dette innlegget Svart 7.April.2004 Flotte linjer.. gratulerer såå mye med nytt skip.... Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Trude III Svart 7.April.2004 Link til dette innlegget Svart 7.April.2004 Gratulerer med "ny" rundgatter. Håper den vil gi dere mye glede! Hilsen Harald L Sitér dette innlegget Trude III Link to post
Flem340 Svart 7.April.2004 Link til dette innlegget Svart 7.April.2004 Grattis Walter. Flott skute, Håper sammen med de andre at vi får se invenndige bilder. Lykke til... Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 7.April.2004 Link til dette innlegget Svart 7.April.2004 Gratuler med ny båt. Da skal du vel ha på plass ferskvannskjøling med utvendig kjølerør antar jeg. Samt tørr exhaust og Refleks skipsoljeovn ? Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 7.April.2004 Link til dette innlegget Svart 7.April.2004 Denne båten Din ser ut for å være en spesielt fin og spesiell utgave Walter. Med spesiell utgave mener jeg at de fleste Grimsøy 26 jeg har sett, går kalesja helt fram til vinduene i fronten. De har ikke styrehus/hardtopp som på Din. Og de som jeg har sett med, har i hvert fall ikke vært så store. Ja, dette var litt av ei Dame, se DEN hekken da gutter, det er nesten som man blir en smule opphisset Var nettopp et annet prakteksemplar på FINN.NO i fra Hafrsfjord til 95k, den ble solgt med en gang. Mvh Jonny Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 7.April.2004 Link til dette innlegget Svart 7.April.2004 Flott båt. Gratulerer så mye. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
enter4u Svart 7.April.2004 Link til dette innlegget Svart 7.April.2004 Gratulerer så mye. Grimsøy 26 har jeg alltid likt. Fint skrog på dem Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 7.April.2004 Link til dette innlegget Svart 7.April.2004 Gratulerer med fin båt! Den så veldig strøken og fin ut, og den tipper jeg at du vil få mye glede av! Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
klikk Svart 7.April.2004 Link til dette innlegget Svart 7.April.2004 Den var flott!! Jeg har heller aldri sett de båtene med hardtop, synes den kledde det veldig godt jeg! Også så kjekt for deg som er så mye ute å fisker utenfor sommersesongen da. Bare å la kalesja være og slå opp luka! Denne tror jeg du vil trives med! Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
Plomma I Svart 7.April.2004 Link til dette innlegget Svart 7.April.2004 :yesnod: [glow=red,2,300] Gratulere med nytt skib[/glow] Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
TwinCab Svart 8.April.2004 Link til dette innlegget Svart 8.April.2004 Ja så var "sørgetiden" over. Ny bruktbåt er innkjøpt og hentet på lastebil i dag. Ja gratulerer med ny båt. Den ser helt nydelig ut utvendig. Og så er det best å kjøpe ny båt om våren, da har man hele sommeren foran seg i nyervervelsen. Jeg kjøpte "ny" båt en gang om høsten og det var helt "pyton". Jeg fikk prøvd båten så vidt et par ganger før vinteropplag og så ble man gående en hel vinter og vente -- og vente -- og vente. Atter en gang gratulerer med nyervervelsen - den ser strøken ut - og den kan brukes hele sommeren og høsten med før den kanskje går i vinteropplag. Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 8.April.2004 Link til dette innlegget Svart 8.April.2004 Gratulerer med ny båt Walter ! Men, Walter, har ikke du en annen dame som venter på deg. Du hadde jo lovet henne signingsferd rundt halve Norge, "fra Vimpel til Vimpel". Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Stormbringer Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Gratulerer så mye med ny skute Walter. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Gratulerer Walter!!! Det var lekkre saker. Falt særlig for akterspeilet på henne. Drektige saker!!! Kjempefin båt Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Ja, nesten som hoftene på en vakker kvinne dette her Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Ja, nesten som hoftene på en vakker kvinne dette her Synd det ikke er en trebåt slik at den skal oljes...... Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Jaah, men hun kan jo strykes litt over hoftekammen med en fin fille med litt poleringsmiddel på da vet Du Sitér dette innlegget Link to post
Bajaz Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Gratulerer fra meg også ! Håper jeg ser deg i Hvalerskjærgården til sommeren ! Mvh Petter Sitér dette innlegget Mvh. Bajaz Bella 621 Mercury Optimax 150 Link to post
Sebaldus Svart 10.April.2004 Link til dette innlegget Svart 10.April.2004 Jaah, men hun kan jo strykes litt over hoftekammen med en fin fille med litt poleringsmiddel på da vet Du Sant nok! Tipper Walter gleder seg Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 10.April.2004 Link til dette innlegget Svart 10.April.2004 Gratulerer fra meg også! Kunne jammen tenkt meg en slik båt selv Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 12.April.2004 Link til dette innlegget Svart 12.April.2004 Har vært bortreist i påsken og sniker meg til noen minutter på baatplassen før fruen oppdager meg og "kommanderer" meg ut til hagearbeid. Må bare gratulere så mye med "ny" båt. Det tok ikke lang tid Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
JanS/EIR Svart 12.April.2004 Link til dette innlegget Svart 12.April.2004 Gratulerer herfra også,Walter! Men hva med hun damen fra Steinkjer? Og så ser vi altså gjerne noen innvendige bilder ! mvh Jan S Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Jonny Svart 12.April.2004 Link til dette innlegget Svart 12.April.2004 Ja, innvendige bilder venter vi i spenning på Walter Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.