toroskar Startet 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2008 Hei! Da jeg ønsker å ha båten på land om vinteren tok jeg en telefon til Jama marine i Stavanger idag. De opplyste om at fra i år av vil ikkje båteierene kunne pusse og lakke båtene sine når de er i opplag hos dem. Dette gjør jo ting ganske vanskelig...... Så da håper jeg noen av dere kan hjelpe til med opplysninger om steder der jeg kan lagre båten som det er lov å ta vårpussen også!?!? MVH Tor Oskar Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Vil du har den stående innendørs eller utendørs? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Frank Allan Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Ta kontakt med Kvernevik båtforening ved Svein Harald Bø. Sitér dette innlegget Link to post
Frank Allan Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Ta kontakt med Kvernevik båtforening ved Svein Harald Bø. Sitér dette innlegget Link to post
toroskar Svart 31.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Seilaren Postet idag 18:29 Vil du har den stående innendørs eller utendørs? Innendørs.. Det dreier seg om min 21 fot sørlands-snekke og min svigerfars 30 fot lindesnes tursnekke. -tor oskar Sitér dette innlegget Link to post
toroskar Svart 6.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 Kvernevik båtforening hadde ikke plass så hvis noen har flere ideer er det bare å hyle ut! :) Sitér dette innlegget Link to post
Stoner Svart 6.August.2008 Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 Jeg fikk plass hos båthotellet i Sandnes. Vet ikke om du kan pusse selv der, men du kan jo spørre på denne adressen: post@bathotellet.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.