Rui lui Startet 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2008 jeg er litt intr i å vite hvor mange som kjører rundt med samme motor som meg,,gjerne vi kan dele erfaringer og div? Sitér dette innlegget ] Link to post
Rui lui Svart 31.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 er det bare meg som har denne motoren'? Sitér dette innlegget ] Link to post
Nemo Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Alle er på båttur nå. Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 31.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Sitér dette innlegget ] Link to post
Apollo32 Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Hei! Selv om jeg er på båtferie akkurat nå ....et par dager til i hvertfall ...så har jeg faktisk PC`n med ( for værsjekk fra GRIB..) .. Men, jeg hadde en TAMD 70 c i gamlebåten, en Scand Atlantic 1997 ( halvfabrikat..) Er det noe spesielt du ønsker å vite, eller gjelder det rent generelt om motoren ? Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 1.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2008 ja feks hvor ligger sinkanodene på motoren..og hvor finner jeg impelleren? Sitér dette innlegget ] Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.