Akora Startet 1.August.2008 Link til dette innlegget Startet 1.August.2008 (redigert) Tittelen sier det meste, er denne inverteren en sinus inverter? Skal bruke den i båten til å forsyne laptop'en med strøm, hvis ikke, hvor er de å få tak i? Trenger jeg 150 eller 300 watt til en vanlig laptop eller mobillader? (De 2 tingene jeg kommer til å bruke den til) Redigert 1.August.2008 av luken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 1.August.2008 Link til dette innlegget Svart 1.August.2008 Den er neppe en sinus inverter. Det kan du være nesten 100% sikker på. Jeg har en 110W modifisert sinus ringkjerne inverter fra Mascot. Den kan enten trekke min 14" TV med dvd-spiller eller laptop + 15" ekstern skjerm. Har i tillegg en 300W sinus inverter fra Mobitronic. Angrer på at jeg kjøpte den. Ikke var den bra heller. Og strømslukeren den skulle brukes til finnes ikke lenger. Med ditt bruk kan jeg ikke skjønne at du skulle trenge noe mer enn 150W modifisert sinus inverter. Sitér dette innlegget Link to post
Magne A. Svart 1.August.2008 Link til dette innlegget Svart 1.August.2008 Kan være at du kan finne ut om utstyret du skal koble til tåler modifisert sinus, lurer på om det egentlig er ganske mye utstyr som tåler dette, og hva er da vitsen med en mye dyrere inverter ? Magne Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 1.August.2008 Link til dette innlegget Svart 1.August.2008 Trenger jeg 150 eller 300 watt til en vanlig laptop eller mobillader? (De 2 tingene jeg kommer til å bruke den til) Kjøp deg heller mobil lader for sig.tenner. Og du får LapTop strømforsyning for 12VDC hos ClasOhlson. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.