Enzo Startet 2.August.2008 Del på Facebook Startet 2.August.2008 (redigert) http://www.eventyrligseilas.no/ Har vært på foredrag med Audun Hetland og dette tror jeg ikke noen med interesse av langtur bør gå glipp av Redigert 2.August.2008 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 2.August.2008 Del på Facebook Svart 2.August.2008 (redigert) Da er det også onsdagsregatta Er det noen som tar opp på dvd plate? Redigert 2.August.2008 av Gladiator (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 6.August.2008 Del på Facebook Svart 6.August.2008 Minner alle om dette programmet på TV2 i kveld klokken 20:30!http://www.tv2.no/tvguide/article2112840.ece Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
knutza Svart 6.August.2008 Del på Facebook Svart 6.August.2008 Løfter denne tråden, nå er det bare 13 min. igjen til det starter. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 6.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2008 2min Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 6.August.2008 Del på Facebook Svart 6.August.2008 Morsomt:) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 6.August.2008 Del på Facebook Svart 6.August.2008 Flott serie.... og en morsom båt som jeg har noe annen kjennskap til en det som står på hjemmesiden til gutta..... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Enzo Svart 6.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2008 Synd de ikke filmet da de røsket rattet løs fra pidestallen i karibien i den stormen Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 6.August.2008 Del på Facebook Svart 6.August.2008 Gøy å se. Savnet litt film om å gå gjennom Panama-kanalen. Og ellers litt betraktninger og erfaringer med formaliteter ved inn/utsjekk fra land de var innom og om proviantering for de lange strekkene. Episoden etterlot ett inntrykk av at de ikke satte sine bein på land ett eneste sted mellom Fister og Påskeøya - for det gjorde de vel ?? Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
MaLang Svart 6.August.2008 Del på Facebook Svart 6.August.2008 Synes det var mye reisebrev- og lite seiling... Skulle heller vært kalt "Eventyrlig reise"... men det er nå bare min mening... Tar seg sikkert opp senere når produksjonen er ferdig med å presentere folkene:) - MartinL Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 6.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2008 Å jada de var i land mye underveis og de gjorde feil veivalg mot panama og havnet inn i et område folk flest vanligvis ikke seiler i om jeg forsto det rett , noe med strøm osv som gjør at det er mye sjø der og der fikk de en knockdown og da de kom opp igjen så lå han som styrte på ryggen i cocpit med rattet i hendene om jeg ikke husker feil. Sitér dette innlegget Link to post
logos Svart 6.August.2008 Del på Facebook Svart 6.August.2008 Synes rett og slett dette var dårlig. Håper det tar seg opp. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 13.August.2008 Del på Facebook Svart 13.August.2008 (redigert) Da var onsdagen her igjen, og i kveld går nok en episode av "Eventyrlig seilas" på TV2. Håper de viser litt mer av de rent praktiske sidene ved jordomseilingen denne gangen. Redigert 13.August.2008 av Steinsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Kasund Svart 13.August.2008 Del på Facebook Svart 13.August.2008 Eg kom på, ett par dager etter å ha sett den forrige episoda, at eg faktisk har lest boka. Og den kan anbefalast :) Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 13.August.2008 Del på Facebook Svart 13.August.2008 nu er vi igang:) Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 13.August.2008 Del på Facebook Svart 13.August.2008 Takk for påminnelsen Sitér dette innlegget Geir Link to post
Enzo Svart 27.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2008 6 minutter igjen Sitér dette innlegget Link to post
scania Svart 27.August.2008 Del på Facebook Svart 27.August.2008 3 Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 27.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2008 for sent Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 27.August.2008 Del på Facebook Svart 27.August.2008 Har hørt om å springe opp rev... men å springe opp laks?) - MartinL Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 27.August.2008 Del på Facebook Svart 27.August.2008 Går dette i reprise på TV2 eller TV2 Zebra? Har nå gått glipp av to episoder... Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Blue_Dragon Svart 27.August.2008 Del på Facebook Svart 27.August.2008 (redigert) Grunne eller isbre? Redigert 27.August.2008 av Blue_Dragon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 27.August.2008 Del på Facebook Svart 27.August.2008 tipper grunne... Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 27.August.2008 Del på Facebook Svart 27.August.2008 Eller en kraftig tømmerstokk?? Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 28.August.2008 Del på Facebook Svart 28.August.2008 Eller en kraftig tømmerstokk?? Har truffet tømmerstokk i 15 knop i tung sjø... det var ikke.no morsomt... rakk akkurat å svinge til siden så stokken strøk bare skroget på busteren:) Heldigvis ingen topcoat på busteren å være redd for:) - MartinL Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.