Jump to content

Husk TV2 onsdag klokken 2030 da går Eventyrlig seilas

Enzo

Recommended Posts

Har desverre ikke fått med meg noen av episodene som går på TV ennå, men har vært på et foredrag med film og bilder som en av guttene holdt. Tror det var Audun Hetland. De hadde hatt en spennende tur og foredraget var virkelig engasjerende. Han var kanskje ikke den beste foredragsholderen jeg har hørt, men det at han var så sprudlende og engasjert selv, gjorde at han fikk tilhørerne med seg. Jeg skal prøve å få med meg neste episode, selv om jeg kanskje har sett mye av det før.

Her er en link til hjemmesiden deres.

Mvh

Ella

"Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)
Amicas blogg
Jøa kystlag

• 1 år senere...

Akk, ja.

Eg gikk glipp av alle episodene.

Men var på foredrag på lillestrøm i år.

Det som sjokkerte meg var hvor lite forberedt

dei var før avreise. Men dei rodde seg inn igjenn etter hvert.

Den bjørneepissoden såg ikke hyggelig ut nei, dei var vel ikke

mer enn 8-10 meter ifra når dei dreiv å skrapa bunn (i bekmørket

med ryggen til)

• 2 uker senere...

Anbefaler folk å kjøpe boken om denne turen. "Eventyrlig seilas" (logisk nok). Kjøpte den i dag. Har riktignok bare fått leste rundtom 20 sider på bussen fra jobb, men så langt er jeg meget fornøyd. Lettlest og store fine bilder. Du får her utrolig mye mer informasjon en i tvserien! Kan virke som om de glemte å filme i begynnelsen, fordi her skjedde jo mye spennende som ikke var med i tvserien. Anbefalt kjøp!

• 2 uker senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...