Toivo Startet 3.August.2008 Link til dette innlegget Startet 3.August.2008 Hei, noen som har peiling på hvor mye man må gi for et vribart propellanlegg til en marna? båten er en ca 22 fot skjermsjekte.. noen som har for salg kanskje? Mvh Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
M/S Bastard Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 (redigert) Ligger noen på finn.no, tipper du kan få ett brukt anlegg for 1500-2500. Porblemet er og finne noe som passer din motor kanskje? Hvilken Marna har du? Prøv disse gutta, de skrur mye snekkemotorer Redigert 3.August.2008 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Hei, noen som har peiling på hvor mye man må gi for et vribart propellanlegg til en marna? båten er en ca 22 fot skjermsjekte.. noen som har for salg kanskje? Mvh Jeg har tilfeldigvis stående en hylse med aksel og to bladet prop i kjelleren. Om du har målt lengde på hylse/aksel og vet prop diameter kan jeg sjekke om det passer. Det er solide saker, i messing antagelig. Så vidt jeg husker har det vært på en båt rundt 20 fot. Ble byttet ut da det ble satt i større motor. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Toivo Svart 3.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 det høres bra ut, er det komplett? altså med gir/vri-armen? jeg skal måle den når jeg får sjekta:P skal antaglig hente den på tirsdag. hvor mye skal du ha for det eventuelt? Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
Toivo Svart 3.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 det høres bra ut, er det komplett? altså med gir/vri-armen? jeg skal måle den når jeg får sjekta:P skal antaglig hente den på tirsdag. hvor mye skal du ha for det eventuelt? Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
Toivo Svart 5.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 det er en marna 8-11 fra 1947, type K (et eller annet).. Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
Toivo Svart 6.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 noen som har erfaring med den motoren? har fra før en marna H5 som jeg er veldig fornøyd med.. det er forøvrig solex forgasser i messing på den fra 1947 Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.