880 Startet 3.August.2008 Link til dette innlegget Startet 3.August.2008 Fant denne saken i fjæren for leden dag. Er det en bøye eller Den var tung og gav et massivt inntrykk ved forsiktig kakking med knokene, kan neppe forestille meg at denne vil kunne flyte. I toppen av kulen var der et hull med et par avrevne wirer ... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Herr Felle Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Ho ho... ikke aner jeg, men min første tanke er at dette kunne vært noe fra krigens dager som sier PANG!!! Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Den var tung og gav et massivt inntrykk ved forsiktig kakking med knokene, Jeg ville ikke kakket for hardt var jeg deg da dette er en typisk synkemine fra krigens dager. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Mulligan Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Ser ut som en bobbin fra en bomtråler. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 3.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Ser ut som en bobbin fra en bomtråler. Hva gjør denne bobbin'en Synker den eller flyter den Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Poseidon Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Ser ut som en bobbin fra en bomtråler. Høyst sannsynlig! Da har den forlengst skrubbet og dunket så hardt mot både havbunn og skutedekk at du slett ikke har noe å frykte Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
880 Svart 3.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 at du slett ikke har noe å frykte Jeg frykter intet, er bare nysjerrig.... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
BMP Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 En helt anmindelig bobis fra en bunntrål. Totalt ufarlig og svært vanlig og finne langs kysten. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Hva gjør denne saken da? Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 (redigert) Disse sitter på en lenke og ruller på bunen fremfor trålen. Redigert 3.August.2008 av BMP (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 3.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Disse sitter på en lenke og ruller på bunen fremfor trålen. Ok, en tung dings som skal synke og holde et redskap i en gitt posisjon over bunnen. Men hva gjør denne jeg fant på tørt land langt utenfor (innenfor) trafikken for slike båter som benytter dette redskapet. Etter det jeg leser er dette en sak som skal være tung og synke til bunns. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
BMP Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 (redigert) Nei en bobis vil flyte når den er slitt vekk fra det øvrite bunngiret. Redigert 3.August.2008 av BMP (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 hur stor var denne 880 her gör en del flaggstangs festen av disse, men da bör de vel vare ca 80-100cm i diameter...... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.