Skuta Startet 3.August.2008 Link til dette innlegget Startet 3.August.2008 I jakt etter ny båt har jeg funnet en båt med en 330hk diesel GM Peninsular(Flem 34), har ingen erfaringer med denne type maskin håper noen andre har noe å komme med. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 En bekjent av meg har en sånn 310 hk. Gått 800 timer uten feil.... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Hulda Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Burde vel stort sett være greie motorer det. De er basert på GM 6,5 liter og neste generasjon som heter Duramax. Peninsular har marinisert disse motorene i et par årtier, og mariniseringen er nokså gjennomgripende. Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Har hat samme motor tidligere gikk som en klokke når jeg endelig fant ut at den måte ha en ren 40 olje. Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Hvis du skriver GM+Peninsular i søkefelte så kommer det opp mange tråder om denne motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Skuta Svart 3.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Takker for svar, har søkt men ikke slik du skrev det power så det skal jeg gjøre...takk takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.