Tine IV Startet 3.August.2008 Link til dette innlegget Startet 3.August.2008 Har en 25 amp Waeco lader ombord , så idag at den ikke lader mere . Har sett over alle kabler og målt ,men den er dø .Den lyser rødt , det sier vel at den lader lik null .Kjølevifta har stoppet ,så da tenkte jeg å høre her . Noen som har vært borti dette før og om dere har forslag som fører til en løsning her , uten å sende den inn til repp ? Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
index Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Har du sjekket spenningen ut til batteriene? Vifta går bare når laderen jobber hardt, ikke ellers... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
asunde Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Der er en 30 amp sikring inne i laderen sjekk om den er røket. Du må skru av dekselet på laderen for å komme til. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 4.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Der er en 30 amp sikring inne i laderen sjekk om den er røket. Det skal jeg skjekke idag , var noe sånt jeg tenkte på . Men dumt å begynne å skru sånn i blinde , rart den lyser å ikke lader lissom . Lov å håpe på detta da , takker for svarene. Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.