Jump to content

Fairline Norge endrer fokus - satser på flere merker.

Bitteliten

Recommended Posts

Hentet fra Fairline.no

1. august 2008 endrer vi navn fra Fairline Norge as til Sundal Marine as

Vi ønsker å fristille oss i forhold til de forpliktelser det er ved kun å forhandle ett båtmerke, og vil derfor endre på vårt nåværende konsept. Etter mange henvendelser fra kunder med andre båtmerker har vi derfor besluttet å åpne vår marina for alle med motorbåter i kategorien +/- 40 fot og oppover.

Vår beslutning er vurdert ut fra dagens markedssituasjon, samt et ønske om å gjøre en tilpassning for å imøtekomme etterspørselen etter våre tjenester.

Vi er pr. i dag ledende innen vår bransje, våre ansatte er de samme med bl.a. ingeniører som innehar mange års erfaring fra de største britiske båtprodusenter. Vår målsetting er fortsatt å opprettholde og utvikle vår kompetanse, samt ha et gjennomgående fokus for å sikre våre kunders ønsker og behov.

Vi har derfor gleden av å tilby:

• Salg og import av nye og brukte båter (alle merker i tillegg til Fairline)

• Formidlingssalg for kunder

• Service og vedlikehold (motorservice, vask inne/ute, teakrens, polering, bunnstoff)

• Installasjoner eller ombygginger (elektronikk, stereo, plast, tre./teak, teppelegging)

• Vinterlagring/Vårklargjøring

• Kranløft inntil 75 tonn

• Reparasjon av skader

• Montering av utstyr

• Med mer

Vi ser frem til å gjøre vårt ytterste for kontinuerlig å utvikle og beholde et meget godt samarbeid med alle våre kunder og leverandører.

Velkommen til nye Sundal Marine as

Sjekket regnskapene deres for 2007. 100 mill i omsetning. -2,5 mill i resultat. Revisor har også anmerkning

Årsresultat som revisor oppgir i sin beretning stemmer ikke med årsresultat i resultatregnskapet. (gjelder 2007-regnskap)

Kortsiktig gjeld er økt fra 17 til 49 millioner

Noen som vet mer? Jeg håper det går bra for dem - men jeg hadde nok vært forsiktig med å betale forskudd uten garanti - men det skal man jo alltid være :smiley:

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Det går i alle fall bra med privatøkonomien http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/artic...26.ece?jgo=r2_l Har hatt mye besøk av denne karen da jeg hadde en del problemer med signalene fra det lille kabel tv selskapet hans. For noen år siden solgte han dette, pakket verktøykassa, og forsvant. Nå dukker han altså opp igjen som kakse og båtpusher? Han drev også med noe han kalte Tronds bilpleie. Var vel lakkrens og polering og denslags. Kan du først polere, så er kansje salg av luksusbåter en naturlig retning å gå? Har ingenting negativt å si om "The cable gay", men for de som vil gå i dybden er artikkelen i linken en bra start.

Jeg håper det går bra for dem - men jeg hadde nok vært forsiktig med å betale forskudd uten garanti...

Det gjelder som en regel uansett hvor man kjøper dyre objekter? ref Scand Boats som egentlig er "store og solide" osv.

Bankgaranti er en fin oppfinnelse :-)

Joda310

Redigert av Joda310 (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Har bare gode erfaringer med Sundal og staben hans.

Senior har hatt båten sin lagret innendørs hos dem 2 vintre på rad nå, og båten har sett ut som ny når han har hentet den på vårparten. I tillegg har Trond S. ved flere anledninger, deriblandt ifm reklamasjoner og reparasjoner, bevist at han er en meget seriøs aktør som setter kunden i fokus. Jeg ønsker ham lykke til med det nye konseptet! :smiley:

Kdtran

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...