Guest Sparky Startet 8.April.2004 Link til dette innlegget Startet 8.April.2004 Hei, har gammel plastbåt med bløtt bunnstoff.(seajet033). Jeg har skrapet skroget under vannlinjen. Bør jeg vaske med noe middel før påføring av bunnstoff?? bedre feste for bunnstoff??) (Hvis dette spørsmål har vært oppe før (skal sjekke ikveld) skal jeg slette tråden. Har det litt travelt da sola skinner og båten venter) mvh jan Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 8.April.2004 Link til dette innlegget Svart 8.April.2004 Hej Jan! Jag brukar ikke vaske, målar bare på nytt, om det er litt gammelt 'bunnstoffstöv' så roller' jag in det i den nye färgen!' Jag kappseglar ikke, så min botten behöver ikke vare 100% Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Lotus Svart 8.April.2004 Link til dette innlegget Svart 8.April.2004 Hvorfor skrape av selvpolerende bunnstoff? Mye jobb uten nytteverdi. Alt du hadde trengt å gjøre var å rulle på et nytt lag med Seajet. Eventuelt bare flekke litt her og der. Enklere kan det ikke bli. Lotus Sitér dette innlegget Link to post
Guest Sparky Svart 8.April.2004 Link til dette innlegget Svart 8.April.2004 jaja, forhåpentligvis blir man klokere Hvorfor skrape av selvpolerende bunnstoff? Mye jobb uten nytteverdi. Alt du hadde trengt å gjøre var å rulle på et nytt lag med Seajet. Eventuelt bare flekke litt her og der. Enklere kan det ikke bli. Lotus Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 8.April.2004 Link til dette innlegget Svart 8.April.2004 Hvorfor skrape av selvpolerende bunnstoff? Mye jobb uten nytteverdi. Alt du hadde trengt å gjøre var å rulle på et nytt lag med Seajet. Eventuelt bare flekke litt her og der. Enklere kan det ikke bli. Lotus Stoffet ferdig idag. Det gikk med en halv boks selvpolerende til flekking av slitte steder. Lars H. (nå klar for sjøsetting!!) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.