Muggebigge Startet 4.August.2008 Link til dette innlegget Startet 4.August.2008 Jeg er på jakt etter fendere i mykplast (40 cm x 10 cm) til snekke som ser sånn ut: De er glatte, uten riller, har to hull i nedkant og ett i oppkant. Jeg har noen allerede som er produsert i Ålesund, men jeg går ut fra at de ikke lages der lenger. Noen som vet om det over hodet er mulig å få tak i slike fendere lenger? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Sist jeg var på Clas Ohlson, hadde de disse på tilbud pga at de skulle gå ut! Fant dem på nettsiden deres: Fendere Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Muggebigge Svart 4.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Nei, det er ikke de samme. De på Clas Ohlson har riller langs siden: Og jeg er på jakt etter fendere som er helt glatte. Ellers takk for svar :-) Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 I båtforeningen sitt naust her på Lyngseidet har vi slike hvite fendere uten riller. Kan spørre hvor de fikk tak i dem. Sitér dette innlegget Link to post
Muggebigge Svart 4.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Ja, det hadde vært fint. Er de i mykplast? Med to hull nede og ett oppe? Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 (redigert) jau, de er i mykplast med to hull nede og ett oppe. EDIT: hvor store sånn ca trenger du? Redigert 4.August.2008 av Sjarkens venn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Muggebigge Svart 4.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Jeg trenger 40 x 10 cm. (Det er målene på de jeg allerede har...) Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Jeg skal sjekke etter. Sitér dette innlegget Link to post
Muggebigge Svart 4.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Superdupert! Takk skal du ha :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 biltema har òg sånne med to hull i eine enden og ett i andre uten riller men er ikkje prikk lik da.. Sitér dette innlegget Link to post
Muggebigge Svart 4.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Er de på Biltema også i mykplast? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 har ikkje sett på dei eg anna enn i katalogen.. Sitér dette innlegget Link to post
Muggebigge Svart 19.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2015 Starter opp denne tråden igjen. Mangler fortsatt glatte fendere i mykplast av typen på bildet, som måler 40 x 10 cm. Noen som vet råd? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.