Vidar35 Startet 4.August.2008 Link til dette innlegget Startet 4.August.2008 Hei. Er det noen som har tegninger til Halco 19` ??? Ser i forumet her at det er 2 tegninger som ble lagt inn i 2005. Disse er veldig dårlige ( tror de er scannet ) . Jeg trenger målene for innredningen et.c. Er det noen her inne som kan hjelpe meg med det ? Trenger også å vite om det er noen firma som fortsatt selger deler til denne båten ? Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Har en kompis som har innredet en Halco,skal spørrre han i morgen om tegninger. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar35 Svart 5.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Hei p-kaill. Takk skal du ha :) Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Snakket med kompisen min i dag , det var en Halco på 29 fot. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar35 Svart 6.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 Ok, men takk likevel. Får håper det er andre her inne som kan ha noen tips. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 6.August.2008 Link til dette innlegget Svart 6.August.2008 Ser i forumet her at det er 2 tegninger som ble lagt inn i 2005. Disse er veldig dårlige ( tror de er scannet ) . jeg kan gjerne scanne i en høyere oppløsning hvis du tror tegningen da kan benyttes. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.