Zemmelweis Startet 4.August.2008 Link til dette innlegget Startet 4.August.2008 Jeg har en åpen båt med styrekonsoll som jeg aldri har klart å finne maken til noe sted på nettet eller på vannet. Båten er meget lettplanende og det hadde vært artig å hørt med dere båtkyndige om noen sitter på informasjon om båttypen, hvor den ble produsert eller importert fra og evt hvem som solgte den. Den heter altså KG Ninja 450 og er hvit med slike røde "Lami" malingsprikker på innsiden. Kjøpte den brukt i Vestfold for noen år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Zemmelweis Svart 11.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2008 Prøver å pushe denne en gang før jeg gir opp. Ingen som vet noe? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 11.August.2008 Link til dette innlegget Svart 11.August.2008 Kan du legge inn noen bilder, kanskje den er mer kjent under et annet navn...? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Zemmelweis Svart 18.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2008 (redigert) Det eneste bildet jeg har viser bare bakparten på båten. Skal prøve å få tatt flere bilder. Fant forresten igjen kvitteringen fra forrige eier, båten er kjøpt på Vallø Motor i 1996 for 11000,- Regner med det var bruktsalg. Synes båten ser eldre ut... Redigert 18.August.2008 av Zemmelweis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 18.August.2008 Link til dette innlegget Svart 18.August.2008 Jeg syns den ligner veldig på en Lami. Sitér dette innlegget Link to post
Zemmelweis Svart 18.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2008 (redigert) Jeg og har tenkt den tanken siden den er "griset til" med slike røde malingsprikker inni. Har aldri skjønt hvorfor man skal skvette røde prikker på ny og fin gelcoat??? Redigert 18.August.2008 av Zemmelweis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.