Thorlyn Startet 4.August.2008 Link til dette innlegget Startet 4.August.2008 Skulle gjærne hvert ombord i en slik for og se på løsninger osv . Problemet er bare at jeg ikke vet om en eneste en i norge Noen som vet eller har erfaring med båten?? Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
SF Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 (redigert) Har du sett denne testen: Test: Princess 266 Riviera Vs. Windy 8000 http://www.batmagasinet.no/baatweb/bm.nsf/...f7?OpenDocument Du finner hele testen og en del bilder i Båtmagasinet no. 4 2008. Redigert 4.August.2008 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Bitteliten Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 (redigert) OM jeg husker rett ble denne båten bruktbåt testet mot en tilsvarende Windy av Båtnytt for 1-2 år siden. Her stod det mye om båten. Bare et tips Og testen SF linker til er den samme - Båtmagasinet har kjøpt den av Båtnytt. Takk SF! (merk at det ikke går i linke direkte til Båtmagasinets tester - man må velge fritekstsøk - søk da på Princess 266 så finner du den) Redigert 4.August.2008 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Tror jeg fikk til linken nå prøv linken over Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Thorlyn Svart 4.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Tusen takk linken artikkelen er behørig lest når den ble utgitt i mars. Virker for meg som en ok båt men er redd den blir trang. Kan desverre ikke gå opp i størrelse uten og bytte båtplass og det er uaktuellt siden jeg har båten 150 meter fra huset Mulighet for rett rumpe med utgang frister samt helplanede skrog.. liker stilen til princess godt og de er gode sjøbåter. 28-29 fot med størst mulig bredde (over 3 meter) må det være for og få plass. Tror den er en god kandidat til dette. Men har kikket på princess 286 også som er diger i forhold til størrelsen men den mangler dessverre utgang akterut samt pen plattform. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
dantro Svart 1.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2008 Skulle gjærne hvert ombord i en slik for og se på løsninger osv . Problemet er bare at jeg ikke vet om en eneste en i norge Noen som vet eller har erfaring med båten?? Jeg har en 88 mod 266 Riviera med Kad 44 - dette er en knallbåt som er på størrelse med 286, men mer moderne i skrog og overbygg synes nå jeg da. 286 kom før 266 så Princess hadde litt plunder med hva typebetegnelsen skulle være på nykomlingen. Med motoren som står i marsjer vi fint på 24 - 26 knop - max fart er 30 men det står litt for store propeller på skuta så den er litt treg å få i plan. God å overnatte i, stødig bygd og vår båt har alt av dagens "bekvemmeligheter" som man setter pris på av utstyr - til å være såpass gammel båt er den lekker i designet og høster mange lovord her jeg bor.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.